Web Analytics Made Easy - Statcounter

 الوانی مسئول مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر طبق روال هر سال خود که مسئولیت پزشکی حج را عهده دار است فراخوانی را در این راستا برگزار کرده است.

او ادامه داد: در این فراخوان ۱۲۰۰ نفر از پزشکان سراسر کشور شرکت کردند، که با برنامه ریزی منطقه‌ای که داشتیم حدودا مصاحبه پزشکان ۱۶ استان را انجام داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: جمعیت هلال احمر اصفهان  میزبان استان چهارمحال و بختیاری هم می باشد که پس از مصاحبه و گزینش پزشکان توسط متخصصین این فن ۸۰ نفر از پزشکان واجد شرایط برای این ماموریت انتخاب می‌شوند.

الوانی افزود: به تعداد کاروان‌هایی که در این دو استان معرفی می‌شوند برای هر دو کاروان یک پزشک انتخاب خواهیم کرد تا به امر خدمت رسانی قبل از سفر حج بعنوان معاینات پیش از سفر بپردازند و در ایام حج نیز بعنوان پزشکان مجموعه در خدمت زائران بیت الله الحرام باشند.

مسئول مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه هلال احمر بعنوان تنها مسئول عملیات برون مرزی در امر بهداشت و درمان بر اساس اساسنامه‌ای که دارد در کشور‌های مختلف و در بحران‌های مختلف در عملیات‌های برون مرزی انجام وظیفه می‌کند.

الوانی ادامه داد: جمعیت هلال احمر عملیات خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات را سالیان بسیاری است که به عهده دارد، درمانگاه‌های ثابتی را در طول سال دایر کرده تا خدمات را به زائرین بارگاه ملکوتی ائمه عراق انجام می‌دهند در ایام اربعین هم این عملیات به اوج خود می‌رسد.

او در پایان اضافه کرد: همه ساله حدودا ۷۰ پایگاه  برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در کشور عراق تشکیل می‌شود که خدمات شایسته‌ای را به زائرین ائمه بزرگوار ارائه می‌دهند.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج و زیارت جمعیت هلال احمر عتبات عالیات اربعین حسینی زائران بیت الله الحرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: با اطلاع به این جمعیت مبنی بر تصادف دو خودرو سواری به صورت رخ به رخ در ابتدای پل کره بس، تیم‌های عملیاتی پایگاه گدارکبک و پایگاه نگین به محل حادثه اعزام شدند.
ایرج کیانی افزود: پس از ارزیابی، رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۳ نفر از مصدومان توسط هلال احمر و ۴ نفر دیگر برای اعزام تحویل عوامل اورژانس شدند.
وی افزود: در این عملیات دو دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودرو نجات به همراه ۲ نفر نجاتگر کادر و ۴ نفر نیروی داوطلب بکارگیری شد.

دیگر خبرها

  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • واکسیناسیون ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان حج تمتع خراسان شمالی انجام شد
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی