Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اطلاعات فراوانی در مورد حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد داریم اما ترجیح می‌دهیم آمریکایی‌ها خود، به میزان خسارات وارده ناشی از حمله ایران به عین‌الاسد اعتراف کنند.

سردار علی فدوی، روز شنبه در گفت و گویی درخصوص قدرت جبهه مقاومت، گفت: انقلاب اسلامی ایران در محدوده جغرافیای ایران به پیروزی رسید اما اکنون جبهه مقاومت در یک جغرافیای بسیار وسیعی گسترده شده است و نه تنها شعار، بلکه هر اقدامی که لازم باشد را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خانه ملت ، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه مسلما جبهه مقاومت روال فعلی خود را ادامه می‌دهد، بیان کرد: ۲ ویژگی جبهه مقاومت را هر روز شاهد خواهیم بود و آن ۲ ویژگی این است که جبهه مقاومت هر روز وسیع‌تر و قدرتمندتر می‌شود.

فدوی درخصوص قایقی که اخیرا آمریکایی‌ها در خلیج عدن به بهانه کمک تسلیحاتی به یمن توقیف کرده‌اند، افزود: آمریکایی‌ها هر از گاهی برای اینکه شکست‌های خود در یمن را توجیه کنند، از این مسائل مطرح می‌کنند؛ امکان دارد یمنی‌ها سلاح‌هایی را از خارج خریداری کنند و به کشورشان ببرند و این مسئله مربوط به یمنی‌ها است اما تهمت‌هایی که آمریکایی‌ها به سایر کشورها می‌زنند، مایه حقارت آن‌ها است. آمریکایی‌ها به دنبال مقصر برای شکست‌های خود در یمن می‌گردند.

فدوی درخصوص نتایج حمله سپاه به عین الاسد و اینکه چرا آمریکا اطلاعات آسیب‌های وارده را منتشر نمی‌کنند، اظهار داشت: دنیای غرب مدعی آزادی دسترسی به اطلاعات است اما در طول سال‌های گذشته مانع دسترسی آزاد به اطلاعات بوده‌اند، دروغگویی یکی از مشخصه‌های جبهه باطل است، آن‌ها اگر منافع‌شان اقتضا کند، دروغ هم می‌گویند و باکی ندارند.

وی افزود: دروغ آمریکایی‌ها هویدا می‌شود و همه ابعاد حمله نظامی ایران به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد توسط خود آمریکایی‌ها در بازی‌های حزبی‌شان روشن می‌شود. اطلاعات فراوانی در مورد حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد داریم اما ترجیح می‌دهیم آمریکایی‌ها خود، به میزان خسارات وارده ناشی از حمله ایران به عین الاسد اعتراف کنند.

امیر سیاری: رهنامه نظامی ایران مبتنی بر توان بازدارندگی است ---

امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش، صبح امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان اولین دوره مسابقات سراسری دانشجویان ارتش طی سخنانی گفت: رهبر انقلاب می فرمایند ما باید از همه جهات قوی بشویم و یکی از جهات هم بعد نظامی کشور است.

بنابر گزارش تسنیم، دریادار سیاری ادامه داد: امروز اگر قدرت نظامی ما در همه ابعاد به برکت انقلاب رشد جهشی داشته است برای تهدید هیچ کشوری نیست بلکه برای حفظ امنیت کشور است.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: امروز رهنامه نظامی کشور ایران دفاعی و مبتنی بر توان بازدارندگی است. بازدارندگی هم به این معنا است که ما آنقدر قوی بشویم که دشمن جرات نزدیک شدن به ما را نداشته باشد و بتوانیم در مذاکرات بین المللی محکم پشت میز بنشینیم. ما باید آنقدر قوی بشویم که هیچ دشمنی فکر نزدیک شدن به مرزهای ما را هم به خود ندهد.

وی با اشاره به پیش نیازهای تولید بازدارندگی عنوان کرد: اولین چیزی که ما در این حوزه نیاز داریم نیروی انسانی است زیرا نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمانی است که می تواند آن سازمان را به اوج برساند. 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ایران به پایگاه حمله ایران عین الاسد جبهه مقاومت آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، گفت: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی در نشست تجلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق که سالن همایش‌های شهید احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به توقف روند عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اگر عملیات طوفان الاقصی نبود، اهداف اسرائیل و حامیانش در زمینه عادی‌سازی روابط محقق می‌شد.

وی با اشاره به درگیری‌های اخیر حزب الله لبنان با رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: سران کشور‌های غربی حامی اسرائیل بدانند هنوز حزب الله وارد جنگ نشده و صرفا این تحرکات و اقداماتش یک بازی و (شوخی) است نه جنگ.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه اصلی‌ترین و بهترین موشک‌های حزب الله در انبار آماده شلیک است و هنوز وارد میدان نشده، گفت: در عین حال این را هم باید در نظر گرفت که پاسخ اخیر ایران در عملیات وعده صادق نیز بیشتر جنبه تادیب داشت و شروعی برای جنگ نبود.

وی با اشاره به عملیات‌ وعده صادق عنوان کرد: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران، از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

البغدادی با اشاره به اتفاقات اخیر در اصفهان، به فرافکنی‌های رسانه‌های عربی در این خصوص اشاره کرد و گفت: در حالی رسانه‌های عربی از حمله گسترده موشکی به اصفهان خبر می‌دادند و تیترهایشان را می‌زدند که خود اسرائیل تاکید می‌کرد «من حمله موشکی به ایران نکرده‌ام».

وی با بیان اینکه محور مقاومت همچنان محکم و استوار، هیچ ترسی از مقابله با رژیم غاصب صهونیستی ندارد، بیان کرد: در راه مقابله با اقدامات و فعالیت‌های این رژیم کودک کش بر اساس تکلیف عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • اربکان: اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه موشکهای ایران را زد
  • سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد
  • تحلیلگر سابق سی آی ای: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • حمله موشکی اسرائیل به سامانه پدافندی اس ۳۰۰ اصفهان صحت دارد؟ /بررسی یک ادعا از سوی خبرگزاری دولت
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • حمله موشکی ایران به روایت تابلو‌های شهری