Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-وزیر دفاع آمریکا در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ بشدت به چین و تکنولوژیهای هوش مصنوعی این کشور حمله کرد و تاکید کرد که پکن بزرگترین چالش امنیتی واشنگتن است.

 «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا در سخنرانی خود در نشست امنیتی مونیخ حرفهایش را با حمله به چین آغاز کرد.

این وزیر آمریکایی گفت: پکن باید به حقوق بشر و آزادی بیان احترام بگذارد و رفتار کنونی این کشور باعث مشکلات زیادی در جامعه بین‌المللی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال تقابل با چین نیست افزود: دولت پکن باید شفافتر عمل کند و به حاکمیت دیگر کشورها نیز احترام بگذارد. 

وی در ادامه گفت که پکن از تکتولوژی‌های فنی خود برای حمایت از شرکت‌های دولتی خود استفاده می‌کند و جامعه بین‌المللی باید شدیدا نگران تکنولوژی هوش مصنوعی چین باشد.

وی از جامعه بین‌المللی خواست در برابر اقدامات چین از جمله تکنولوژی نسل پنجم اینترنت چین متحد باشند. ما از دوستان و متحدانمان نمی‌خواهیم که چین را تحریم کنند اما باید از حقوق بشر و همچمنین آزادی رقابت بین شرکتها حمایت کنند. 

وی در ادامه سخنرانی خود تاکید کرد که چالشهای امنیتی ایالات متحده تغییر کرده است و چالش امنیتی ما در حال حاضر چین است نه روسیه. 

پیش از اسپر، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا نیز در سخنرانی خود از چین و تکنولوژیهای هوش مصنوعی این کشور به عنوان یک تهدید علیه آمریکا یاد کرد.

وزیر خارجه آمریکا گفت: «هواوی و دیگر شرکت‌های دولتی فناوری چین، به عنوان اسب تروای (سازمان) اطلاعات چین عمل می‌کنند. روسیه با به راه انداختن کارزار صدور اطلاعات غلط در تلاش است که شهروندان ما را علیه یکدیگر برانگیزد. حملات سایبری ایران، شبکه‌های رایانه‌ای خاورمیانه را به ستوه در آورده است».

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جامعه بین المللی سخنرانی خود چالش امنیتی هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

جانسون در سخنرانی خود در دانشگاه کلمبیا مدعی شد که دانشجویان و برخی از اساتید کلمبیا از تروریسم حمایت کرده‌اند. او با ادبیاتی تند دانشجویان و معترضان را تهدید کرد که اگر به اعتراضات خودشان پایان ندهند، «گارد ملی» برای پایان دادن این تجمعات وارد عمل می شود.

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه «حمایت از تروریسم» در تجمعات حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا، خواستار پایان دادن به این اعتراضات شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و برخی از دیگر دانشگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده علیه جنگ غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل بوده است.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو     دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد