Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین دور از هجدهمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی جام کاسپین، مسعود مصدق پور و امیررضا پور رمضانعلی دو استاد بزرگ شطرنج ایران، آرش طاهباز دیگر شطرنجباز ایرانی به همراه گیگا کاپارادزه استاد بزرگ شطرنج گرجستان ، لئون بابوجیان استاد بزرگ ارمنستان ، آذر میرزایوف و مسترادین اسکندروف از جمهوری آذربایجان برابر حریفان خود به برتری رسیده و در صدر جدول قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدارهای مهم برگزار شده از دور دوم این رقابت ها و در جدول گروه اول با حضور  اساتید و شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای ۱۸۰۰ ، الکساندر اودوکیموف استاد بزرگ روسیه که در دور اول برابر شطرنجبازی از ایران به نتیجه مسوای دست یافته بود، توانست مهدی عدالتخواه دیگر شطرنجباز ایرانی را شکست دهد.

همچنین در دیگر دیدارهای مهم از دور دوم این رقابت ها ، مسعود مصدق پور و امیررضا پوررمضانعلی دو استاد بزرگ شطرنج ایران به ترتیب برابر اتابک اسدی و رامین شیرپور دیگر شطرنجبازان ایرانی به برتری دست یافتند.

همچنین مصرات الدین اسکندروف از جمهوری آذربایجان برابر محمد آکو کاردو از عراق به برتری رسید ، لئون بابوجیان از ارمنستان موفق شد پویا محمدی دیگر شطرنجباز ایرانی را شکست دهد و واگار رسولوف دیگر شطرنجباز جمهوری آذربایجان موفق شد حمیدرضا ابراهیمی از ایران را مغلوب کند.

در سایر دیدارهای مهم دور دوم نیز ، گیگا کاپارادزه استاد بزرگ شطرنج گرجستان موفق شد مهیار درودیان از ایران را شکست دهد و آرش طاهباز از ایران برابر هموطن خود وصال حمیدی به پیروزی رسید تا این شطرنجباز نیز با دو پیروزی متوالی جزء صدرنشینان باشد.

همچنین آذرمیرزایوف استاد بزرگ شطرنج جمهوری آذربایجان برابر بورسا تسلیمی از ایران به برتری رسید ، گئورگ هاراتجیان از گرجستان موفق شد پرنیان قمی از ایران را شکست دهد و بازی لوری چیکارادزه از گرجستان با سلیمان سلیمانی از ایران با نتیجه مساوی به اتمام رسید.

هجدهمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی جام کاسپین از غروب جمعه با حضور ۹۰۴ شطرنجباز از ایران و کشورهای روسیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، ترکمنستان، ترکیه و عراق جمعه شب در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت در سه جدول آغاز شده که جدول گروه اول شامل شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای ۱۸۰۰ و اساتید است، در جدول گروه دوم نیز شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی زیر ۱۸۰۰ حضور یافته و در جدول گروه سوم نیز شطرنجباران زیر ۱۴ سال شرکت دارند.

رقابتهای شطرنج بین المللی جام کاسپین (خزر) به مدت ۶ روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت ادامه می یابد که در نهایت به نفرات برتر جداول مختلف ، ۶۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهداء می شود.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی گیلان شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی گیلان شطرنج رشت فدراسیون های ورزشی گیلان شطرنج جمهوری آذربایجان برابر جمهوری آذربایجان بزرگ شطرنج ایران استاد بزرگ شطرنج برتری رسید شکست دهد دیدارهای مهم جدول گروه موفق شد دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه

رئیس حزب حاکم گرجستان با سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحولات منطقه بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، ایراکلی قریباشویلی، رئیس حزب حاکم گرجستان با محمود ادیب، سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار طرفین روند همکاری دوجانبه در ابعاد سیاسی، اقتصادی و مراودات مردمی را مورد بررسی قرار دادند.

طرفین همچنین با اشاره به تحولات منطقه بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت تاکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • دانشگاه پادگان نیست
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو