Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@16:17:02 GMT

زلزله در اردوی رقیب عربستانی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۵۶۹۲

زلزله در اردوی رقیب عربستانی استقلال

خبرگزاری میزان- باخت الاهلی به الوحده در لیگ عربستان مشکلات حریف استقلال در آستانه دیدار دوشنبه شب را دو چندان کرد. تاریخ انتشار: 15:07 - 26 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۵۴۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باخت مقابل الوحده، باعث شد تا گروس سرمربی سوئیسی الاهلی در آستانه برکناری قرار بگیرد که در آن صورت دوشنبه شب مقابل نماینده ایران روی نیمکت نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی، بازیکنان الاهلی عربستان روحیه خوبی ندارند و یوسف دلایلی الجزایری هم به بازی با استقلال نمی‌رسد. ضمن اینکه وضعیت مصدومیت عمر السوما هم مشخص نیست و گفته می‌شود شاید او هم بازی با استقلال را از دست بدهد.

در مجموع شرایط الاهلی عربستان اصلا جالب نیست. آنها مثل استقلال بازی اول خود در لیگ قهرمانان آسیا را مساوی کرده‌اند و دوشنبه نیاز به برد دارند، اما به هرحال باید گفت شرایط روحی استقلال با توجه به مشکلاتی که همه از آن خبر دارند، بهتر از حریف عربستانی است.

بیشتر بخوانید: مدیر عامل باشگاه استقلال هفته آینده انتخاب می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال الاهلی عربستان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!

آفتاب‌‌نیوز :

بازی استقلال و تراکتور در تبریز برای هر دو تیم فوق العاده حائز اهمیت تلقی می‌شود. تراکتوری‌ها به عنوان میزبان با کادر فنی جدید خودشان می‌آیند تا با کسب پیروزی همچنان شانس کسب سهمیه در لیگ برتر را حفظ کنند و استقلالی‌ها نیز به خوبی می‌دانند اگر در تبریز پیروز شوند، تحت هر شرایطی صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و یک قدم موثر به قهرمانی نزدیک‌تر خواهند شد.

در این میان نکته‌ای که مورد توجه تعداد زیادی از بازیکنان استقلال واقع شده و قطعاً در جلسه هماهنگی قبل از بازی مورد ارزیابی و تاکید آن‌ها قرار خواهد گرفت، بحث آرامش آبی پوشان در شب قبل از مسابقه است. آن‌ها تاکید دارند باید فضا در اطراف هتل محل اقامت استقلال به گونه‌ای مهیا شود که آرامش بازیکنان حفظ شده و خواب بازیکنان دچار مشکل نشود، چون در هفته‌های پایانی فصول گذشته بار‌ها این اتفاق برای استقلال و پرسپولیس افتاده که شب قبل از بازی‌ها در دیدار‌های خارج از خانه به واسطه هیاهو مقابل هتلشان به دردسر افتاده‌اند.

برای مثال جالب است بدانید استقلال چند سال قبل در کورس قهرمانی حضور داشت و در شهری البته غیر از تبریز باید به میدان می‌رفت. دقیقاً شب پیش ازآن بازی دو کامیون مرتب مقابل هتل محل اقامت آبی پوشان تردد می‌کردند و به صورت خودجوش هرگاه نزدیک هتل می‌شدند بوق خود را به صدا در می‌آوردند! البته همانطور که گفتیم، این اتفاق در شهری غیر از تبریز به وقوع پیوست، اما استقلالی‌ها تاکید دارند باید طوری هماهنگ شود که فضا برایشان در تبریز کاملاً مهیا و عادلانه باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین