Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:54:21 GMT

آشنایی با جاذبه‌های زیبای  جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۵۹۰۵

آشنایی با جاذبه‌های زیبای  جزیره کیش

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مطلبی که توسط سایت تورهای گردشگری داخلی و خارجی " سفر باتو " در مورد جزیره زیبای کیش گرد آوری شده است را بخوانید.

کیش، یا همان گوهر درخشان در آبهای متلاطم خلیج فارس قسمتی از خاک این مرز و بوم است که در جای جایش به جز زیبایی و آرامش نخواهید یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطه ای که در تمام طول سال دارای زیبایی و محاسنی منحصر بفرد است و مناظر طلوع و غروبش خاطره ای فراموش نشدنی خواهد بود.

در کنار همه زیباییها و آرامش حکمفرما در آن این جزیره دارای جذابیت های تفریحی متنوعی نیز هست و در کنار همه اینها وجود امکانات رفاهی متعدد نظیر هتل ها و اقامتگاههای بسیار لوکس و رستوران های متنوع و مراکز خرید دیدنی به جذابیت آن افزوده است .

مکانهای دیدنی در این جزیره آنقدر زیاد هستند که با یک بار سفر به آن قادر به بازدید از همه آنها نخواهید بود . ما در ادامه قصد داریم شرح مختصری از این دیدنی ها را در اختیارتان قرار دهیم تا پیش از سفر به این جزیره اطلاعات خود را تکمیل و از میان این همه آنهایی را که به سلیقه شما بیشتر نزدیک اند انتخاب نمایید . پس با ما " سفر باتو "  باشید:

ویژگیهای جغرافیایی در کیش این جزیره در تور کیش ارزان سایت سفر باتو دارای مساحتی در حدود نود و دو کیلومتر است و بعنوان بخشی از شهرستان بندرلنگه در استان هرمزگان است و این جزیره همچنین  تنها جزیره ای است که از گذشته دارای قنات آب شیرین بوده است.  کیش دارای آب ‌و هوای گرم و مرطوب ، بوده و به همین خاطر بهترین زمان برای سفر به کیش فصل بهار و پاییز و زمستان است . البته سفر به کیش در تابستان نیز دارای جذابیت های خاص خود است که لذت شنا و آب تنی در آبهای گرم و همچنین برنزه کردن بخشی از آن است . این منطقه دارای پوشش گیاهی متنوع از درختان گرمسیری است که نخل خرما، کنار، کهور بخشی از گیاهان بومی آن است همچنین درختان غیربومی بسیاری نظیر آکاسیا، اکالیپتوس، سمر، ابریشم و کنوکارپوس در کنار سواحل مرجانی وجود دارد که خود منظره ای زیبا را پدید آورده اند. پارک  دلفین ها در کیش

پارک دلفین ها از جمله پرطرفدار ترین مجموعه های تفریحی در این جزیره است که سالانه مورد استقبال جمعیت زیادی از گردشگران واقع شده است . این مجموعه بزرگ در حدود صد هکتار وسعت دارد و در جنوب شرقی کیش قرار گرفته است . علاوه بر دلفیناریوم باغ پرندگان ، تونل خزندگان و باغ وحش کیش نیز همگی در این مجموعه قابل دیدن هستند .که هر کدام از آنها با جذابیت های منحصر بفرد بسیار سرگرم کننده و آموزنده هستند.

با خرید هر بلیط پارک دلفین امکان بازدید از دلفیناریوم ، کلاسیک شو (نمایش مفرح و شاد) ، باغ پرندگان کیش ، باغ گیاهان و گل های کیش و تونل خزندگان را خواهید داشت و میتوانید در این مجموعه حدود چهار ساعت به گشت و گذار بپردازید . و در تمامی طول این مدت راهنماهای مختلف شما را هدایت  نموده و اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار می‌دهند.

دلفیناریوم

در این مجموعه بیش از بیست گونه از پستانداران دریایی نگهداری و آموزش داده می شوند. دلفین ها عاشق بازی و ارتباط با انسانها هستند و تماشای حرکات نمایشی آنها به خصوص برای کودکان بسیار دیدنی و سرگرم کننده خواهد بود . در کنار دلفین ها پستانداران دیگری نظیر  پنگوئن ، شیر دریایی شمالی و جنوبی ، گربه دریایی و گراز دریایی چند نمونه از جمله پستانداران ساکن در اینجا هستند .

جالب است بدانید این جانوران فقط در نیم ثانیه اکسیژنی مورد نیاز خود را برای پانزده دقیقه ذخیره میکنند و به همین علت قادر خواهند بود حرکات نمایشی خاصی رو بدون اینکه در آب باشند اجرا نمایند . در نهایت گفتنی است این بازی ها و حرکات موزون که توسط این جانوران اجرا می گردد نتیجه ماه ها تلاش و زحمت مربیان است .

باغ پرندگان

در باغ پرندگان با هزاران درخت نخل ، بنجامین های بسیار بزرگ ، درخت لور ، گل ختمی ، آکاسیا، اوکالیپتوس، تکوما ، شیشه شور ، کند کارپوس ، سیاه  نوفیلد ، جونیا پروس و همچنین بیش از بیست گونه کاکتوس برخورد خواهید نمود .تور کوش آداسی قیمت ارزان را نیز در سایت ببینید.

گذشته از آن سراسر این باغ را پرنده های خاص و رنگارنگ که بیش از پنجاه و هفت گونه اند در بر گرفته است که دسته های لک لک ، طوطی ماکائو ، پلیکان ، تمساح ،شتر مرغ ،توکان ، تورکو ، قو و پنگوئن آفریقایی بخشی از آن است . بازدید از این مجموعه در دو سانس صبح و یا بعد از ظهر امکان پذیر است و دیدن کامل آن حدود دو ساعت کامل زمان نیاز دارد.

گفتنی است تنها با بلیطی که برای ورود به پارک دلفین ها تهیه میکنید میتوانید از تمامی بخشهای این مجموعه دیدن فرمائید  و قیمت بلیط پارک دلفین ها البته برای سال ۹۸ صد و چهل هزار تومان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار اقتصاد ایران پارک دلفین ها باغ پرندگان سفر باتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) روستای زیبای ساسنگ

(تصاویر) روستای زیبای ساسنگ

دیگر خبرها

  • ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد جاذبه در آموزش و پرورش
  • (عکس) ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز؛ دریاچه ارواح کجاست؟
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟
  • جاذبه های دیدنی نیاسر کاشان، کهن باغشهر ایران
  • گل زیبای آندریش به آاس رم (آاس رم 0-2 بایرلورکوزن)
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • (تصاویر) روستای زیبای ساسنگ
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • همکاری دلفین‌ها با ماهیگیران + فیلم