Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات قهرمانی کورس اسب دوانی زمستانه منطقه جنوب کشور در میناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب، در این دوره از مسابقات که در دو رده نژادى اسب های بومى و عرب برگزار شد ۲۰ رأس اسب در رده اسب هاى بومى و هفت رأس اسب نیز در رده اسب هاى عرب با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرهاد شجاعی رئیس هیئت سوارکاری میناب در حاشیه این مسابقات گفت:در این دوره از مسابقات چابکسوارنی از شهرستان های بندرعباس، بندر کنگ، کهتویه بستک، بندرلنگه، قشم، رودان، کهنوج و میناب با هم به رقابت پرداختند که در رده اسب هاى بومى، اسب هومن با چابک سوارى صادق دریابر و مالکیت عبدالرحمان احمدی از کهتویه بستک مقام نخست، اسب پلنگ با چابک سوارى سید یاسر زارعی و مالکیت موسی قادری از بندرکنگ مقام دوم و اسب جنگستان با چابک سوارى و مالکیت معین خوه  از جزیره قشم مقام سوم را کسب کرد.

 

وی افزود:در رده اسب هاى عرب  نیز اسب نامیک با چابک سوارى مهدی آهن ماه و مالکیت علی امیر رسولی از شهرستان بندرعباس حائز رتبه نخست شد و اسب پینوکیو با چابک سوارى حسن سرپرست و مالکیت عبدالله افتاده از شهرستان بندر لنگه مقام دوم را کسب کرد.

 

شجاعی اظهار داشت:مقام سوم اسب های عرب نیز به اسب پرواز با چابک سوارى سید یاسر زارعی و مالکیت صادق رحمانی از بندرکنگ تعلق گرفت.

 

رئیس هیئت سوارکاری میناب بیان کرد:مسابقات قهرمانی کورس اسب دوانی زمستانه منطقه جنوب کشور به مناسبت دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری سپاه ناحیه میناب در دهکده ورزشی میناب برگزار شد.

 

پایان پیام/672

منبع: شبستان

کلیدواژه: کورس زمستانه کورس اسبدوانی جنوب کشور شهرستان میناب برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس