Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:انگیزه زنان در ورزش قهرمانی بیشتر از مردان است و اگر محیط جامعه با برنامه‌ریزی و آینده نگری شرایط را فراهم کند، مطمئناً زنان با انگیزه بیشتری نسبت به مردان خود را اثبات خواهند کرد. در رویدادهای اخیر به زنان میدان داده شد و در جهان درخشیدند.

به گزارش خرداد، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: انگیزه زنان در ورزش قهرمانی بیشتر از مردان است و اگر محیط جامعه با برنامه‌ریزی شرایط را فراهم کند، مطمئناً زنان با انگیزه بیشتری نسبت به مردان خود را اثبات خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با کارمندان زن کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بنا داریم در ورزش تبعیض را برداریم و در دو رویداد المپیک 2024 و 2028 و بازی‌های آسیایی 2022 و 2026 برابری جنسی را در بین ورزشکاران داشته باشیم و در این شرایط، عملا عدم تبعیض را ثابت می‌کنیم. وقتی در عمل تبعیض‌ها برداشته شود، نیاز به سخنرانی نیست. امروز در جامعه نیاز به تقویت مهارت آموزی و استفاده از انگیزه خفته زنان وجود دارد.

وی تاکید کرد: انگیزه زنان در ورزش قهرمانی بیشتر از مردان است و اگر محیط جامعه با برنامه‌ریزی و آینده نگری شرایط را فراهم کند، مطمئناً زنان با انگیزه بیشتری نسبت به مردان خود را اثبات خواهند کرد. در رویدادهای اخیر به زنان میدان داده شد و در جهان درخشیدند.

صالحی‌امیری گفت: وجه اجتماعی حضور زنان اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر جامعه خشن است و این یعنی روح مهربانی در جامعه حاکم‌ نیست و منبع تولید معرفت و مهربانی خانواده زن است و باید در سطح ملی برنامه ریزی شود.

برچسب ها: زنان ، صالحی امیری ، کمیته ملی المپیک

منبع: خرداد

کلیدواژه: زنان صالحی امیری کمیته ملی المپیک شرایط را فراهم کمیته ملی المپیک صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی ممنوعیت دوباره زنان از وورد به ورزشگاه ها، عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

مردها فحاشی می‌کنند زنها را محروم می‌کنند. این خلاصه سیاستگذاری علیه زنان است.

خوب اگر جرات دارید مردان را محروم کنید.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903073

دیگر خبرها

  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند
  • کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است
  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟