Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر  درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق متأثر از برف و کولاک گفت: ٢٢ استان کشور از جمله آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان متأثر از برف و کولاک بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی -وی با بیان اینکه ٦٦٧ تیم امدادی متشکل از ٣٣٣٤ نفر در ١٧٦ محور کوهستانی و ٥٨ شهر و روستا به ٤٧٧٥٤ نفر امدادرسانی کردند، افزود: ۱۴۹ نفر به مناطق امن و ۹۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و همچنین ۱۰۴۰۶ نفر نیز اسکان اضطراری دریافت کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادرسانی در استان‌های اردبیل، گیلان، آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، مازندران، گلستان، سمنان و خوزستان ادامه دارد.

سلیمی تصریح کرد: ١٠٠٦٠ بسته غذایی، ٢٧٨٣ کیلوگرم خرما، ٥٣٣٤٨ قرص نان، ١٣٥٩٩ بطری آب معدنی، ١٩٦٨٨ بسته بیسکوییت، ٨٠٧٣ قوطی کنسرو و ١٠٠٨٥ تخته پتو در میان حادثه دیدگان توزیع شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هلال احمر آذربایجان شرقی استان کشور امداد و نجات جمعیت هلال احمر هلال احمر مرتضی سلیمی متأثر از برف هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده استان ایلام

دریافت 133 MB

فیلم: مجتبی کاور

کد خبر 6096020

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده استان ایلام
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا