Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق منچستریونایتد معتقد است که برونو فرناندز نمی تواند مانند اریک کانتونا باشد.

طرفداری- پل پارکر، مدافع سابق شیاطین سرخ معتقد است نباید تمام بار تیم را بر روی دوش فرناندز گذاشت و دیگر بازیکنان یونایتد نیز باید مسئولیت های خودشان را انجام دهند.

به گزارش Talksport، پل پارکر شباهت هایی را میان برونو فرناندز و اریک کانتونا می بیند اما می گوید که فرناندز هرگز تاثیر اریک کانتونا بر روی تیم را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره می گوید:

فرناندز کسی است که فرصت های گلزنی را ایجاد می کند و به اندازه‌ای شجاع است که بتواند با پاس های خود، پیروزی در مسابقات را برای منچستریونایتد به ارمغان بیاورد. برخی بازیکنان هستند که در وصف آن ها تنها می توان یک چیز را گفت: آن ها هنرمند هستند. شما نمی توانید چنین افرادی را (هنرمندان) بسازید، هنرمندان ساخته نشده‌اند بلکه آن ها اینگونه متولد شده اند. درست مانند زمانی که اریک کانتونا در سال 1992 به اینجا آمد. او از تیم قهرمان دسته اول انگلستان (لیدز) به تیمی آمد که در لحظه های آخر، قهرمانی در دسته اول را از دست داد.

وی در ادامه افزود:

نمی توان تمام بار تیم را بر دوش فرناندز قرار داد. بخشی از بار تیم را باید هافبک های اطراف او بر عهده بگیرند. آن ها باید به فرناندز کمک کنند و اکنون نیز باید برخی کار‌ها را خودشان انجام دهند. آن ها باید به سختی کار کنند تا توپ را در فضا به فرناندز برسانند تا او بتواند اتفاقاتی را رقم بزند. ما تا آستانه قهرمانی پیش رفته بودیم اما با ورود اریک، طرز فکر کلی تیم ما به خصوص در بخش حملات دچار تغییر شد. ورود یک بازیکن (کانتونا) باعث ایجاد گزینه های بیشتری در خط حمله شد و همچنین باعث شد تا بازیکنان بیشتری بتوانند خودشان را نشان دهند. فرناندز تاثیری مشابه با آنچه که اریک بر روی تیم ما داشت را ندارد. یونایتد اکنون باید بر روی چگونگی به ثمر رساندن گل ها تمرکز کند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمام بار تیم برونو فرناندز اریک کانتونا بر روی تیم پل پارکر تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی

ژیرونا از دائمی شدن قرارداد قرضی مدافع اسپانیایی خود استقبال می کند.

طرفداری | اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی بارسلونا که به صورت قرضی در ژیرونا بازی می کند، در تیم ژاوی شانسی برای خود نمی بیند و قصد جدایی از بلوگرانا را دارد.

به گزارش Relevo، اریک گارسیا که در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی گذشته در انتقالی ناگهانی راهی ژیرونا شد، به پایان انتقال قرضی خود نزدیک می شود. با این حال، ژیرونا تمایل دارد اریک گارسیا را در فصل آینده نیز در ترکیب خود داشته باشد و برای حفظ او تلاش خواهد کرد. هر چند ژیرونا آگاه است که بارسلونا برای فروش اریک گارسیا 15 الی 20 میلیون یورو می خواهد. در صورتی که ژیرونا حاضر به پرداخت 15 میلیون یورو برای اریک گارسیا شود، رکورد نقل و انتقالات خود را خواهد شکست و بیش از دو برابر مبلغ 7.5 میلیون یوروی انتقال آرتم دووبیک هزینه خواهد کرد. برای ژیرونا اریک گارسیا و تجربه اش در خط دفاعی اهمیت زیادی در سال های آینده دارد، به خصوص که سایر مدافعان اصلی این تیم بالای 32 سال هستند و کم کم به پایان دوران حرفه ای نزدیک می شوند.

اریک گارسیا شخصاً مایل به ماندن در ژیرونا است. با توجه به شکوفایی ناگهانی پائو کوبارسی در خط دفاعی بارسلونا، تنها در صورت رخ دادن سریالی از جدایی ها در قلب خط دفاع، اریک گارسیا شانس ماندن و دریافت فرصت بازی در این تیم را خواهد داشت. با توجه به شایعات علاقه بارسلونا به الکس گارسیا، هافبک ژیرونا این احتمال وجود دارد که در صورت اقدام بلوگرانا برای جذب این بازیکن (بند فسخ او 20 میلیون یورو است)، شرایط برای انتقال دائمی اریک گارسیا تغییر کند اما در حال حاضر جذب یک هافبک اولویت بارسلونا نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • گل دوم و دیدنی برونو فرناندز به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 3-2 شفیلدیونایتد)
  • گل برونو فرناندز به شفیلدیونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 2-2 شفیلدیونایتد)
  • رنگ‌ها، جهانی که غالبا از آن غافلیم!
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!