Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  جمالی پور استاندار قزوین در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت موضوع  انتخابات گفت: برای ارتقای شور انتخاباتی می‌توان کمی فضا را بازتر کرد.

جمالی پور همچنین درباره تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌ها افزود: کاندیدا‌ها می‌توانند با اجاره فضای ورزشی برنامه‌های تبلیغاتی خود را اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان هم در این جلسه از تأمین بخشی از اعتبارات مورد نیاز انتخابات استان خبر داد و گفت: اعتبارات مورد نیاز برای فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و هزار و ۵۶۱ دستگاه خودرو تأمین شده است.

حامد فتوحی در ادامه در ادامه افزود:۵۲۰ شعبه فرضی در استان راه اندازی شده است و روز یکشنبه ۲۷ بهمن مانوری برای ارتقای آمادگی ستاد‌ها برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: هزار و ۲۵۰ دستگاه احراز هویت در اختیار کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان قرار گرفته است.

بی نیاز، مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان هم در این نشست، از تمهیدات لازم کمیته اطلاع رسانی برای انعکاس کامل اخبار انتخابات و پوشش زنده این رویداد بزرگ خبر داد.

معاون عمرانی استاندار هم از آمادگی کامل بخش‌های پشتیبانی ستاد انتخابات خبر داد.

فرخزاد با بیان اینکه سربازرسان در انتخابات امسال حذف شده‌اند، گفت: ۱۰ بازرس ویژه در ستاد‌های انتخاباتی حضور خواهند داشت.

او اضافه کرد: ۴ بازرس ویژه در قزوین، ۲ بازرس ویژه در تاکستان و یک بازرس ویژه برای هر شهرستان در نظر گرفته شده است.

منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان هم گفت: بیش از ۹۲۵ هزار و ۴۰۰ نفر رد استان واجد شرایط رأی دادن هستند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات استان هم بازرس ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر منتشر شد.

بسمه تعالی
خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.
جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

جامعه اسلامی مهندسین
اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کد خبر 6093609 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان