Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزای ایسنا: به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (شنبه) در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری فرهنگی و ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری مسابقات دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش اقدام بسیار مناسبی بود و امیدواریم هر سال بر کیفیت این مسابقات افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانات اخیر فرمانده معظم کل قوا در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش در روز نوزدهم بهمن، گفت: لازمه قوی شدن کشور این است که کشور ما در همه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و ... قدرتمند شود.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه ما قصد تعرض به هیچ کشوری را نداشته و نخواهیم داشت، گفت: ما تهدیدی برای سایر کشور‌ها نیستیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه امروز قدرت نظامی ما رشد جهشی داشته است، اما این قدرت برای حفظ امنیت کشور است نه به منزله تهدیدی برای سایر کشورها، گفت: ما باید آنقدر قوی باشیم که دشمن فکر تعرض به کشور ما به ذهنش خطور نکند.

وی با بیان اینکه ما اگر قوی باشیم در مذاکرات بین‌المللی محکم پشت میز می‌نشینیم، ادامه داد: ما اگر قوی شویم، دشمن می‌داند اگر تعرضی به ما کند، جوابی پشیمان‌کننده دریافت خواهد کرد.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه دکترین یا رهنامه جمهوری اسلامی ایران دفاعی و مبتنی بر توان بازدارندگی است، عنوان کرد: برای رسیدن به بازدارندگی ما در وهله اول نیازمند «نیروی انسانی» هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه نیروی انسانی هم می‌تواند یک سازمان را به اوج برساند، هم می‌تواند باعث ورشکستگی یک سازمان شود، تصریح کرد: نیروی انسانی کیفی می‌تواند برای یک سازمان رشد جهشی ایجاد کند.

وی ادامه داد: نیروی انسانی کیفی باید متعهد، مبتکر، خلاق، مومن، متفکر، مخلص، منضبط، ولایتمدار و ایثارگر باشد.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه مطمئناً با وجود همه فشار‌ها علیه کشورمان، در گام دوم انقلاب رشد جهشی بیشتری نسبت به گام اول خواهیم داشت، گفت: ایمان، شجاعت و دانش، سه ویژگی محوری نیروی انسانی نظامی است که در کلام فرمانده معظم کل قوا به آن‌ها اشاره شده است.

وی با بیان اینکه شجاعت و سلحشوری از ویژگی‌های تمییزدهنده نیروی انسانی نظامی نسبت به سایر نیرو‌های انسانی است، گفت: نظامی منهای شجاعت مساوی با صفر است.

رییس ستاد ارتش با بیان اینکه ما باید روز به روز دانش خود را در کاری که انجام می‌دهیم افزایش دهیم، عنوان کرد: امروز اگر در عرصه دانش نظامی یک روز غفلت کنیم، به اندازه یک سال عقب می‌افتیم.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ علم است، گفت: جنگ امروز در زمین، هوا، فضا. دریا، سایبر، جنگ علم است.

وی در پایان گفت: آن فرمانده‌ای موفق است که یگان تحت نظر خود را رشد بدهد و این رشد ابعاد مختلف جسمانی، بصیرتی، علمی و ایمانی را شامل می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: قدرت نظامی ایران دریادار سیاری امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش نیروی انسانی یک سازمان رشد جهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان در جلسه با روحانیت استان گفت: نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد.

ابوطالب شفقت با ابراز خرسندی از دیدار با جامعه روحانیت استان، اساتید و روسای حوزه‌های علمیه و نمایندگان روحانیت در دستگاه‌های اجرایی و خاصه نماینده معظم ولی فقیه در استان به ظرفیت‌ جامعه روحانیت، ظرفیت‌های مادی و طبیعی استان و قابلیت مردم اشاره کرد و گفت: پیشنهادات ارائه شده توسط روحانیت معظم در این جلسه را مخلصانه می‌پذیرم.

استاندار لرستان تصریح کرد: اولین مسئله داشتن مبانی فکری است که اشراف بر اقدام دارد و اگر مبانی فکری ما مشخص نباشد اقدام ما نا صحیح است .

وی افزود: دیدگاه بنده رسیدن به یک حکمرانی قدرت محور مبتنی بر اراده مردم است. من معتقدم اگر بتوانیم شناخت لازم  و چیدمان خوبی داشته باشیم قابلیت ایجاد و با چیدمان صحیح قابلیت‌ها، قدرت تولید می‌شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: توسعه کشاورزی، بهره برداری از معادن و گسترش صنعت گردشگری از جمله ظرفیت‌های مهم لرستان است که باید مورد توجه قرار گیرد و لازم است از فرهنگ گردشگری با رویکرد قرآنی محافظت شود.

شفقت گفت: اگر قرار است به جایگاه تمدن اسلامی و امت اسلامی که زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است برسیم نیاز به یک بازنگری اساسی در ساختار اداره کشور داریم تا رشد همه جانبه فراهم شود و جامعه روحانیت با اندیشه ورزی، مقدمات  رسیدن به دولت اسلامی را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه تامین مالی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در تهران تشکیل شده است، گفت: تاکنون با ده‌ها سرمایه‌گذار تماس گرفته‌ایم تا در بخش‌های دولتی و عمومی در لرستان سرمایه گذاری کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: باید پیشرفت را به عنوان یک مسئله جدی در نظر بگیریم و از روحانیت محترم انتظار می‌رود از آنجا که هدف اصلی تربیت و کمال انسان است و بخشی از این مهم بر عهده آموزش و پرورش و سایر بخش‌های دولتی است اما مردم هنوز به روحانیت وفادار هستند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد و با گسترش مسجد محوری طرحی ارائه دهیم تا متناسب با رشد فن آوری به رشد معنوی انسان افزوده شود.

نماینده عالی دولت در استان لرستان افزود: اولین و بالاترین قدرت تولیدی، نیروی انسانی است که مغفول مانده و لازم است به این منظور تعلیم و تربیت را دریابیم زیرا نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد.

این جلسه با حضور حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، اساتید حوزه و دانشگاه و روحانیت مسئول در دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دریادار سیاری: تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است