Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی پردیس کوثر دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویر احمد در بیانیه‌ای از نامزد‌های انتخاب کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خواستار ارائه برنامه‌های خود در مجلس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی پردیس کوثر دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویر احمد در بیانیه‌ای از نامزد‌های انتخاب کهگیلویه و بویر احمد درمجلس خواستارارائه برنامه‌های خود در مجلس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه به شرح زیر است:
نامزد‌های نمایندگی مردم استان کهگیلویه و بویر احمد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم با صلوات بر محمد و آل مجمد (ص)؛ همان طور که مستحضرید پیشرفت و ابادانی هر سرزمین در گرو داشتن سرمایه انسانی متخصص اگاه و دلسوز است که لازمه تامین این سرمایه با کیفیت تمسک به یک زیرساخت مستحکم همچون آموزش و پرورش است.
بر کسی پوشیده نیست این دستگاه و در رأسش؛ معلم است که میتواند زمینه توسعه پایدار یا توقف و عقبگرد را در یک جامعه فراهم آورد. معلم است که میتواند نیرویی فعال، اگاه، عاقل و متفکر تحویل جامعه دهد یا منفعل و بی تفاوت، چرا که اولین سنگ بنا‌های شخصیت فکری موجود بشری در جامعه به دست او گذارده می‌شود.
حال با نظر به جایگاه شما در صورت ورود به مجلس و شان قانون گذاری و نظارتی این قوه بر مسائل کلان اموزش و پرورش و لزوم پرهیز از نگاه‌های سطحی همچنین نهادینه کردن برخورد‌های علمی و کارشناسی شده با این مسائل.
از شما به عنوان نماینده احتمالی مردم استان کهگیلویه و بویر احمد در خواست داریم نظر خود در مورد مسایلی که در ذیل به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، همچنین برنامه‌های خود در خصوص مسائل مذکور را در جلسات تبلیغاتی عمومی و رسمی خود به تفصیل ارائه نموده یا به صورت مکتوب برای دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس کوثر ارسال کنید.قطعا عنایت و توجه جنابعالی به این موضوع امید جامعه فرهنگی استان به شما را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.   روند تحقق پذیری سند تحول رابه عنوان مهم‌ترین سند ملی آموزش و پرورش تا کنون چگونه ارزیابی می‌کنید و برنامه ۴ سال اینده شما جهت اجرای موفق آن چیست؟
همان طور که میدانید مهم‌ترین و اصلی‌ترین مرجع تامین نیروی انسانی اموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است.
شما در صورت راهیابی به مجلس شورای اسلامی چه برنامه‌ای جهت ارتقای سطح کیفی و کمی این دانشگاه دارید؟
و اساسا شأن این دانشگاه و دانشجویان آن در نگاه شما.
نیزبرخورد شما با ایشان در صورت ورود به مجلس چگونه خواهد بود؟
یکی از رایج‌ترین مسائل در بین قشر فرهنگیان بودجه آموزش و پرورش و کسری سالانه آن است.
به نظر شما نوع نگاه سیاستمداران به این دستگاه تا چه اندازه در این امر دخیل بوده
و برنامه جنابعالی برای چگونگی مواجهه با این مسئله چه خواهد بود؟
یکی از مباحث پر رونق این روز‌های جامعه ما خصوصی سازی در عرصه‌های مختلف از جمله اموزش و پرورش و به تبع آن رشد مدارس غیر انتفاعی، خرید خدمات اموزشی و ... است.
نظر شما راجع به خصوصی سازی در این عرصه چیست و تا چه حد میتواند برای این وزارت خانه راه گشا باشد؟
۵به نظر شما مسئله عدالت اموزشی در حال حاضر چه در سطح استانی و چه در سطح ملی در چه وضعیتی است و برنامه شما در این حوزه چیست؟
نظرتان در خصوص طرح رتبه بندی معلمان چیست و تا چه حد خود را ملزم به پیگیری آن میدانید؟
مدارس مناطق دور از مرکز و شهرستان‌های استان متاسفانه هم‌چنان در وضعیت نامطلوبی و دور از شأن خود به سر می‌برند، جنابعالی تا چه حد خود را متعهد به پیگیری آن میدانید؟
برنامه خود را جهت بهبود مشکلات و معضلات فرهنگی موجود در مدارس که  نیازمند اهتمام جدی مسئولین از جمله نمایندگان استانی است، ارایه بفرمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان بسیج دانشجویی انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد دانشگاه فرهنگیان برنامه های خود بسیج دانشجویی اموزش و پرورش آموزش و پرورش ورود به مجلس پردیس کوثر تا چه حد نظر شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم