Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:18:40 GMT

۹۰ سایت گردشگری در اختیار تهرانگردان قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۶۷۵۱

۹۰ سایت گردشگری در اختیار تهرانگردان قرار گرفت

پرهام جانفشان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نقشه گردشگری تهران اطلاعات خطوط مترو و بی آرتی و جانمایی شماتیک جاذبه های گردشگری از جمله اماکن تاریخی، فضاهای پذیرایی، پیاده راه های گردشگری و برخی از جاذبه های تفریحی را مشخص کرده تا بتوان زیر ساخت های لازم را برای تهرانگردان و گردشگران معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه نقشه دوزبانه گردشگری تهران و دو کتاب گردشگری شهر تهران با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد گفت: توسعه شهری در تهران به گونه ای است که نقشه های گردشگری به صورت سالانه باید بروزرسانی شود.

پرهام جانفشان گفت: استفاده از کاغذ پودر سنگ در تولید نقشه های جدید گردشگری شهر تهران ضمن افزایش دوام نقشه ها موجب احترام به حفظ محیط زیست نیز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران افزود: طراحی و چاپ این نقشه ها توسط یک شرکت خصوصی متشکل از یک گروه جوان و خلاق انجام شده است.

وی همچنین در خصوص رونمایی کتاب تهران از نگاه گردشگری نیز اشاره کرد و گفت: این کتاب که به صورت رایگان در نمایشگاه گردشگری در حال توزیع است نیز اطلاعات کاخ ها، موزه ها و بناهای تاریخی، مردم و بازار، هم گرایی ها، یادمان ها و جاذبه های طبیعی و گردشگری تهران را مطرح کرده است.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی کشور از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است که علاقه مندان می توانند از ساعت ۹ تا ۱۷ از این محل دیدن کنند.

برچسب‌ها ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری جهانگردی ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری جهانگردی نمایشگاه گردشگری گردشگری تهران میراث فرهنگی صنایع دستی نقشه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است

به گزارش خبرنگار مهر، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است. که در کنار آن رویدادها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6086819

دیگر خبرها

  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد