Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم معارفه مهرداد عليقارداشي با حضور مديركل امور مشترك فدراسيون هاي ورزشي با حضور اعضاي فدراسيون و پيشكسوتان اين رشته ورزشي برگزار شد . تاریخ انتشار: 16:16 - 26 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۶۵۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم مهرداد عليقارداشي براي دومين دوره متوالي كه با راي اعضاي مجمع فدراسيون تنيس روي ميز به عنوان رييس اين فدراسيون راي اعتماد گرفت ، با حضور سيد محمد شروين اسبقيان برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مديركل امور مشترك فدراسيون هاي ورزشي با اشاره به دوران موفقيت آميز سرپرستي حبيب زاده ، از وي به دليل مديريت مناسب در دوران سرپرستي تقدير كرد و اعتماد اعضاي مجمع به مهرداد عليقارداشي را مثبت ارزيابي كرد .

اسبقيان گفت : در دوران چهارساله رياست عليقارداشي شاهد اتفاقات خوبي بوديم كه رونق تنيس روي ميز را به دنبال داشت و اميدوارم در دوره چهار سال دوم نيز موفقيت ها مستمر باشد .

در پايان اين مراسم حكم رياست مهرداد عليقارداشي كه به امضاي وزير ورزش و جوانان رسيده است ، به وي اهدا شد.

بیشتر بخوانید: تعیین نفرات اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک تنیس روی میز

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تنیس روی میز علیقارداشی تنیس روی میز برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی و پیشکسوت رادیو، صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، شروین اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان، تعدادی از رؤسای فدراسیون‌ها و جمعی از مدیران و پیشکسوتان ورزشی و اصحاب رسانه حضور داشتند.

پیکر زنده‌یاد اسکویی ظهر امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت