Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، زهرا امام جمعه رییس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران در خصوص این همایش اظهارکرد: این دانشگاه با مشارکت گسترده دانشگاه‌های عراق و سوریه در راستای توسعه همکاری‌های علمی بین‌المللی بین استادان و پژوهشگران جمهوری اسلامی ایران با مجوز از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در دانشگاه تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درهمایش فوق ضمن ارائه تبادل آخرین یافته‌های پژوهشی و دستاوردهای تحقیقاتی، زمینه گسترش تعاملات علمی و پژوهشی بین استادان و دانشجویان کشورهای حاضر در همایش گسترش می‌یابد. شرکت‌کنندگان می‌توانند مقالات خود را جهت ارائه در این همایش، حداکثر تا ۱۰ اسفند ماه امسال در یکی از محورهای نانو شیمی، نانو مواد، نانو پزشکی، نانو پوشش، نانو سیالات، نانو فیزیک، نانو بیوتکنولوژی، نانو کامپوزیت،نانو الکترونیک و نانو در صنعت، سم‌شناسی  و ایمنی نانو مواد، نانو در علوم صنایع غذایی، نانو در علوم کشاورزی، نانو در محیط زیست و سایر موضوعات مرتبط به دبیرخانه همایش به پست الکترونیکی info@ut۲۰۲۰.ir ارسال کنند.

بر اساس اعلام پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.ut۲۰۲۰.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها دانشگاه تهران فناوری نانو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران فناوری نانو دانشگاه تهران فناوری نانو پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در نشست مشترک با رئیس انجمن نانوفناوری ایران در محل این دانشگاه گفت: زیرساخت لازم جهت برگزاری کنفرانس‌های مهم در این دانشگاه فراهم است.

او افزود: همکاری مجموعه‌های اداری شهرستان رفسنجان در برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های گذشته در این دانشگاه بسیار مطلوب بوده است.

 سپس رئیس انجمن نانوفناوری ایران هم گفت: دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در تاریخ‌های دهم و یازدهم بهمن‌ماه سال جاری به‌میزبانی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

مالک نادری اعلام کرد: این کنفرانس هر سال توسط انجمن نانوفناوری با هدف توسعه فناوری نانو در کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود