Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@06:48:39 GMT

جشن ولادت حشرت زهرا(س) در خانه کارگر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۷۰۰۸

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) در خانه کارگر گفت: از همه اعضا که در این مراسم حضور دارند، تشکر می‌کنم. جمعیت بیشتر مردان در این مراسم نشان از همدلی و خواهردوستی و همسردوستی دارد و من هم به نوبه خود این روز را تبریک می‌گویم. فرزندان فاطمه سیدعلوی هستند و سادات محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه با اختلاف نظرهایی که در دین اسلام وجود دارد، اعتقاد راسخ دارند که امام معصوم باید فاطمی باشد. نقش فاطمه(س) در تاریخ اسلام غیرقابل انکار است. ایشان یکی از زنان بزرگ دین بوده که نقش برجسته و بی‌بدیلی دارد. انشالله در تبریکات و هدایایی که امروز به زنان می‌دهید، نهایت توجه را به صاحب امروز داشته باشید.

در ادامه، محمدرضا بادامچی گفت: بسیار خوشبختم که در بین اعضای خانه کارگر هستم و روز زن را تبریک می‌گویم. ما در سنگر کار در خدمت شما هستیم و قانون کار و کارگر را همراه با آقای محجوب پیگیری می‌کنیم.

وی همچنین درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توضیح داد: ۵۰ هزار میلیارد را برای همسان‌سازی تصویب کردند که تامین اجتماعی با پرداخت آن موافقت کرده است. بر این اساس دستور پرداخت نصف آن داده شده و پرداخت نصف دیگر آن را نیز پیگیری می‌کنیم تا اعطا شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خانه کارگر خانه کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!

چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه‌ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان‌هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه، ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد.

با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین‌های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می‌کرد، اما به خاطر رفتار‌های نامناسبی که داشت اخراجش کردم.

بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

منبع: همشهری

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • ۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان