Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@13:30:46 GMT

قسمت یازدهم دل؛ آرامش با دیازپام!

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۷۱۳۷

قسمت یازدهم دل؛ آرامش با دیازپام!

فرارو- قسمت یازدهم سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی، چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی شد. در خلاصه‌ی داستان این قسمت آمده است: «توران، آرش و اتابک را برای تعقیب رستا راضی می‌کند و هر سه به تعقیب رستا حرکت می‌کنند. توران خوشحال و سرمست تا رازی را فاش کند ...

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   برای خرید قانونی و دانلود قسمت یازدهم سریال دل اینجا کلیک کنید 
آرش به امید دیدار و صحبت با رستا در روز تولدش، برای او گل و هدیه می‌گیرد و در نامه‌ای که روی میز رستا گذاشته است با او قرار ناهار را در رستوران همیشگی شان می‌گذارد. اتابک هم از رستا می‌خواهد که به دیدار آرش برود و باز هم حمایتش از عشق آن‌ها را اعلام می‌کند.
اما توران که حضور مهران درب گالری توجهش را جلب کرده است به فکر تازه‌ای می‌افتد. او تا تعطیل شدن گالری صبر می‌کند و بعد از آن نه تنها آرش و اتابک را مجاب می‌کند که رستا را تعقیب کنند بلکه پیامی هم به پدر رستا می‌دهد تا او هم شاهد قرار رستا و مهران در کافه باشد.
اتابک: واقعیتش اینه که آرش دوست داره و من این حقیقت رو خیلی خوب می‌فهمم واسه‌ی همین همه‌ی تلاشم رو می‌کنم که نذارم این عشق بی دلیل به فنا بره...
در جای دیگری از داستان که فاراب در زندان فکر رهایی و رفتن سراغ مرسده را در سر می‌پروراند ما کمی با گذشته‌ی او و نحوه‌ی ورودش به زندگی مرسده آشنا می‌شویم. این که فاراب با کمک‌هایی که به مرسده برای متفرق کردن طلب کار‌های پدرش از درب خانه شان می‌کند کم کم به او نزدیک می‌شود ابراز علاقه می‌کند تا این که بعد از ازدواج و در جریان خلاف‌های فاراب خود مرسده او را به پلیس لو می‌دهد.
در دل همه چیز همچنان در کمال آرامش پیش می‌رود حتی کتک کاری فاراب با طلب کار‌ها حتی پانسمان کردن زخم هایش و ابراز علاقه اش، حتی تعقیب کردن رستا توسط خانواده‌ی نامزد سابقش. آوا سه قسمت است که به رستا می‌گوید از کار هایش خسته شده است و دیگر نمی‌تواند تحمل کند، اما دریغ از یک حرکت. او حتی در مواجهه با رستا نیز ذره‌ای عصبانیت یا نگرانی به خودش راه نمی‌دهد. همه چیز در منتهی آرامش.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال دل شبکه نمایش خانگی قسمت یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد

شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی خارج از خانه برابر حریف پایین جدولی به رقابت شانه‌ به شانه خود با توپچی‌ها در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، منچسترسیتی، تیم دوم جدول رده‌بندی و مدافع عنوان قهرمانی میهمان ناتینگهام فارست رده هفدهمی بود و میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

سیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه 32 پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه 71 کار حریف را یکسره کرد.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

این گل‌ها به تیم تحت هدایت پپ گواردیولا اجازه داد بیست‌و‌چهارمین پیروزی‌اش را در این فصل از لیگ جزیره جشن بگیرد و با 79 امتیاز به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگردد آن هم با یک بازی کمتر نسبت به توپچی‌ها. به این ترتیب، سیتی هنوز به صورت بالقوه این شانس را دارد که صدر جدول را از آرسنال پس بگیرد و سرنوشت قهرمانی را در دستان خودش نگه دارد. سیتی در عین حال فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، لیورپول رده سومی به 4 امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • اوقات شرعی یازدهم اردیبهشت در سمنان
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول