Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:27:25 GMT

توضیحات «مادورو» درباره زمان بازداشت «گوایدو»

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۷۳۶۴

توضیحات «مادورو» درباره زمان بازداشت «گوایدو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهوری ونزوئلا امروز شنبه در خصوص چرائی عدم بازداشت سرکرده شورشیان مورد حمایت غرب در این کشور اعلام کرد: زمان بازداشت «گوایدو» فرا نرسیده است؛ اما این روز می‌رسد.

رئیس‌جمهوری ونزوئلا در این خصوص به خبرنگاران کشورش گفت که دادگاه های ونزوئلا هنوز دستور بازداشت «گوایدو» را صادر نکرده‌اند و لذا او تا کنون بازداشت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نیکلاس مادورو» هشدار داد روزی که سیستم قضایی ونزوئلا تصمیم به بازداشت و زندانی کردن او بگیرد، وی زندانی خواهد شد.

گفتنی است، سرکرده شورشیان مورد حمایت غرب در این کشور پیشتر به کودتای نافرجامی نیز علیه دولت قانونی و منتخب این کشور مبادرت ورزیده بود.

در همین رابطه، «خوان گوایدو» سرکرده شورشیان مورد حمایت غرب در ونزوئلا چندی پیش پس از بازگشت از دوره گردی آمریکائی- اروپائی خود با خشم مردم و کارکنان فرودگاه بین‌المللی «سیمون بولیوار» در کاراکاس مواجه شد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سرکرده شورشیان مورد حمایت غرب در ونزوئلا که با نادیده گرفتن حکم دادگاه مبنی بر ممنوع‌الخروج بودن خود از ونزوئلا خارج و به کلمبیا، آمریکا، کانادا و چند کشور اروپائی سفر کرده بود، در بازگشت به ونزوئلا مجبور شد از میان معترضانی عبور کند که به حاصل سفر او که تحریم های جدیدی علیه کشورشان بود معترض بودند.

معترضان مردمی و کارکنان فرودگاه علیه وی فریاد می‌زدند: «گوایدو فاشسیت»، «از اینجا گمشو»، «قاتل.. قاتل»، «بی حیا»، «تو از کشور رفتی تا به ما حمله کنی»، «تو داری کشورت را می‌فروشی».

این در حالسیت که «خوان گوایدو» پیشتر اعلام کرده بود که پس از سفر به اروپا تلاش خواهد کرد که به کاراکاس بازگردد.

سرکرده شورشیان مورد حمایت غرب در ونزوئلا در خیانتی آشکار به کشورش در جمع نمایندگان پارلمان اروپا در بروکسل از این بلوک خواست تا از طریق تحریم، فشار به دولت «نیکلاس مادورو» نخست‌وزیر قانونی و منتخب کشورش را افزایش دهد.

وی در این باره گفته بود: خطر می‌کنم تا به کشورم بازگردم… اما بازگشت بی خطر نخواهد بود.

کد خبر 4853533

منبع: مهر

کلیدواژه: نیکلاس مادورو خوان گوایدو ونزوئلا ایالات متحده آمریکا سوریه عراق رژیم صهیونیستی ترکیه ایران فلسطین ادلب معامله قرن ویروس کرونا دونالد ترامپ روسیه ارتش سوریه لیبی نیکلاس مادورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا روز سه‌شنبه ظلم نیروی پلیس آمریکا به دانشجویان جوانی را که در مخالفت با نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تظاهرات می‌کنند، محکوم کرد.

براساس گزارش المیادین، مادورو از جوانان در سراسر جهان خواست تا برای محکوم کردن نسل کشی علیه مردم فلسطین به خیابان‌ها بیایند. رئیس جمهور ونزوئلا تاکید کرد برای جوانان آمریکا احترام مطلق قائل است، زیرا آنها در مبارزه خود برای صلح مستحق احترام هستند. او همچنین توصیف نتانیاهو از آنها به عنوان نازی‌ها را محکوم کرد.

سرعت اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در رد تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار‌های نسل‌کشی علیه غیرنظامیان فلسطینی در این نوار افزایش یافته است.  این در شرایطی است که مدیریت دانشگاه‌ها با فراخوان به پراکندگی تحصن‌ها و اعمال زور در برخی از آن‌ها در تلاش برای سرکوب جنبش‌های دانشجویی هستند.

چند روز پیش، ائتلاف بولیواری برای مردم آمریکای لاتین موسوم به اتحاد آلبا (ALBA) خواستار پاسخگویی رژیم جنایتکار و حامیان آن برای جنایات نسل کشی در فلسطین اشغالی شد. اعضای این اتحادیه حمایت خود را از عضویت فوری فلسطین در سازمان ملل متحد، به عنوان اقدامی عادلانه و ضروری که به حمایت از حقوق مشروع مردم فلسطین کمک می‌کند، ابراز کردند.

شرکت کنندگان همچنین خواستار پاسخگویی و دستگیری اعضای رژیم صهیونیستی و حامیان آن شدند، زیرا آنها مسئول جنایات ارتکابی علیه فلسطینی‌ها مطابق با قوانین بین المللی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا