Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه دانش یزدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نشست استاندار با مدیران کل زن استان  ، مشاوران بانوان در فرمانداری‌ها، اعضای زن عضو شورای اسلامی شهر و روستا و مشاورین امور بانوان فرمانداران ، برگزار جشن‌های مختلف در سطح شهرستان و  نشست با نمایندگان با دستگاه‌های اجرایی استان از جمله این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری همایش زنان و خانواده ، تجلیل از زنان موفق ، همایش آسیب های اجتماعی ، برپایی نمایشگاه توانمندی زنان روستایی ،  ، برگزاری جشن و مولودی خوانی ، جشنواره فرهنگی ورزشی ، برگزاری شب شعر مادرانه ،نصب المان شهری به عنوان میدان مادر بافق و افتتاح بخش ماماگرافی بیمارستان حضرت ولی عصر بافق از دیگر برنامه هفته یاد شده بیان کرد.

دانش یزدی اضافه کرد: برگزاری مراسم جشن برای سالمندان آسایشگاه ترنج در آزادشهر ، بازدید از آرامگاه بانو سیتی فاطمه و همسر استاد اشرف آهنگر ،دیدار با خانواده معظم شهداء ، دیدار با بانوان پیشکسوت فرهیخته ، مراسم جشن روز زن برای تکریم مادران و همسران شهداء از دیگر برنامه های این هفته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد گردهمایی بانوان کتابخوان و تقدیر از بانوان کتابخوان فعال ،برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی ،برگزاری نشست کتابخوان ،نشست سبک زندگی اسلامی ،تجلیل از بانوان نمونه بسیجی و برگزاری یادواره شهدای زن استان را هم از برنامه های این هفته اعلام کرد.

دانش یزدی  به نقش ارزنده زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: تجربه نشان داده که هرکجا از ظرفیت‌های این قشر استفاده شده، توسعه و پیشرفت‌های بسیاری را در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شاهد بوده ایم.

از 26 بهمن  تا دوم اسفندماه هفته زن نامگذاری شده است.

برچسب‌ها یزد بانوان ولادت حضرت فاطمه معصومه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد بانوان ولادت حضرت فاطمه معصومه یزد بانوان ولادت حضرت فاطمه معصومه دانش یزدی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن