Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ یک مقابل نود ارومیه تن به شکست دو بر صفر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال داماش گیلان و نود ارومیه در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: حسن اکرمی

کمک‌داوران: علی‌اکبر نوری و محمد عطایی

داور چهارم: ناصر جنگی

ناظر داوری: مهرداد ذهبی

ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان:

ایمان صادقی، کنعان طاهرنژاد، سید کاظم رحمانی، آرمین منفرددوست، میلاد پورمحسن، محمد رستمی، مهدی نظر محمد پناه، سعید طالبی، عباس کندل، میعاد یزدانی و محمد غلامی

سرمربی: مازیار ربیعی‌فرد

ترکیب تیم فوتبال نود ارومیه:

مهدی اسلامی، امین عباسی، بهمن کامل، وحید نعمتی، علی کرمی، داوود شاهواروقی، علیرضا قاسمی، وحید خشتان، محمد زینالی، پیمان پورصادقی، یزدان عباسیان

سرمربی: وحید بیاتلو

پسران شهر باران پس از پیروزی شیرین در هفته بیست و سوم مقابل گل ریحان البرز با دشواری به ارومیه رسیدند! سفری ۲۰ ساعته با اتوبوس که خستگی را بر تن بازیکنان رنجور این تیم نشاند! بازیکنانی که با دریافت تنها پنج از درصد از دستمزدشان در فصل جدید از شرایط روحی خوبی برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی مقابل نود ارومیه که برهه‌ای از لیگ را در صدر سپری می‌کرد اینک با کسب ۳۹ امتیاز در تعقیب چهار تیم بالای جدولی مس‌های رفسنجان و کرمان، خوشه طلایی و گل ریحان بوده و نمی‌خواهد در خانه امتیاز از دست بدهد؛ نودی‌ها هفته گذشته در شیراز مقابل قشقایی فارس به‌تساوی بدون گل رسیدند.

کمتر از ۶۰۰ هوادار در ورزشگاه حضور پیداکرده و برای دیدن نخستین گل این دیدار به کمتر از هفت دقیقه زمان نیاز داشتند؛ ارسال شاهواروقی با چرخشش سر امین عباسی نخستین گل مسابقه را رقم‌زده و داماش با یک گل از میزبان عقب افتاد.

نودی‌ها دومین ضربه ارسالی از نقطه کرنر را نیز به گل تبدیل کردند؛ ضربه ارسالی علیرضا قاسمی با چرخش سر وحید خشتان گل دوم تیم میزبان را در دقیقه ۱۱ مسابقه رقم زد؛ گله‌ای نود ارومیه مشابه بوده و گویی بازیکنان داماش در شروع‌های مجدد در غیاب کاپیتان تیمشان آسیب‌پذیر هستند!

دو تیم دیدار کم افت‌وخیزی را در ادامه به نمایش گذاشتند ولی این داماشی‌ها بودند که در دقیقه ۲۷ مسابقه نخستین موقعیت جدی تیمشان را خلق کردند؛ پرتاب بلند طاهرنژاد پس از یک رفت‌وبرگشت به رستمی رسیده و شوت سرکش این بازیکن را گلر نود مهار کرد.

نودی‌ها بلافاصله با ضد حمله‌ای خطرناک در آستانه زدن سومین گل قرار گرفتند؛ پاس کات بک علیرضا قاسمی در محوطه جریمه داماشی‌ها با تکل منفرددوست هدر رفت؛ نود دو دقیقه بعد با شوتی سرکش از سوی علی کرمی می‌توانست به گل سوم برسد؛ ضربه‌ای که به دیرک دروازه داماشی‌ها اصابت کرده و بازی همچنان با نتیجه دو بر صفر باقی ماند.

پسران شهر باران نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و اخراج دقیقه ۵۱ محمد زینالی بازیکن نود باعث شد داماش چربش بیشتری در میدان پیدا کند.

داماش گیلان در دقیقه ۵۶ می‌توانست اختلاف را به حداقل برساند؛ استارت آرمین منفرددوست و سانتر این بازیکن پس از تماس کندل به غلامی رسیده و این بازیکن در موقعیتی ایده‌آل با ضربه‌ای کم‌رمق نتوانست اسلامی را مغلوب کند.

جدی‌ترین موقعیت داماش در نیمه دوم را عباس کندل هدر داد! سانتر مواجه پورمحسن در دقیقه ۶۵ با چرخش سر باقرپسند به دیرک افقی دروازه نود اصابت کرده و توپ برگشتی را کندل با ضربه سری بی‌هدف به بیرون زد؛ داماش در دقیقه ۷۳ مسابقه می‌توانست توسط کاپیتان مهدوی به گل برسد؛ شوت سرکش این بازیکن با اختلاف اندک به بیرون رفت.

جنجالی‌ترین صحنه مسابقه در دقیقه ۸۸ اتفاق افتاد؛ دوئل مدافع نود و محمد غلامی در تصاحب توپ بر هوا با چاشنی خطا از سوی مدافع تیم میزبان توأم شده و داور مسابقه به نشانه پنالتی در سوت خود دمید؛ پس از جنجال اعضای تیم میزبان و مشورت داور با کمک مسابقه، تصمیم داور برگردانده شد و از اعلام پنالتی برای داماش خودداری کرد.

داور در نیمه دوم پنج دقیقه وقت اضافی اعلام کرد ولی این پنج دقیقه برای دو تیم ثمری نداشته و دیدار دو تیم در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود نود ارومیه خاتمه یافت.

شکست تیم فوتبال داماش گیلان در دیدار مقابل نود ارومیه هشتمین شکست این تیم در بازی‌های خارج از خانه (داماش از دیدار مقابل مس کرمان انصراف داد) است! داماشی‌ها در ۱۲ دیداری که در خارج از خانه برگزار کرده‌اند چهار تساوی کسب کرده و متحمل هشت شکست شده‌اند.

 

 

در حاشیه:

* داماش با شش غائب به مصاف نود ارومیه می‌رود؛ آزاد جعفرزاده به علت محرومیت، میلاد صفایی، جابر نصیری، سینا شاه‌عباسی و میثم میرپسندیده به دلیل مصدومیت و محمد مختاری به دلیل سرماخوردگی بازیکنان غایب داماش در این دیدار هستند.

* دیدار دو تیم در هوایی سرد و در حضور کمتر از ۶۰۰ هوادار برگزار می‌شود.

* محمد غلامی در غیاب محمد مختاری بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال داماش گیلان را بر بازو بسته است.

* داور در نیمه نخست دو دقیقه و در نیمه دوم پنج دقیقه وقت اضافی اعلام کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: داماش گیلان نود ارومیه لیگ یک فوتبال تیم فوتبال داماش گیلان مقابل نود ارومیه داماش گیلان هفته بیست علیرضا قاسمی خارج از خانه نیمه دوم تیم میزبان محمد غلامی پنج دقیقه داماشی ها دو بر صفر نودی ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته سی‌وهشتم لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا با یک حاشیه همراه بود که سر و صدای زیادی به راه انداخت. روز گذشته (شنبه) تیم‌های فوتبال راسینگ سانتاندر و الچه به میزبان راسینگ به مصاف هم رفته بودند که در آخرین دقایق آن یک هوادار روی سکوها دچار حمله قلبی شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از نشریه مارکا؛ در این میان اینیگو ساینس ماسا، بازیکن تیم راسینگ که روی نیمکت نشسته بود، زودتر از تیم داوری متوجه اتفاق شد و به همین دلیل فوراً به سراغ خوان کانترو، ناضر مسابقه رفت و از او در کمال ادب و احترام اما با جدیت خواست که دستور توقف بازی را برای رسیدگی به وضعیت هوادار 58 ساله تیم میزبان که گویا دو بار پیاپی دچار حمله قلبی شده بود، صادر کند. میانجیگیری او برای نجات جان هوادار اما در میان بهت و ناباواری با کارت قرمز داور مسابقه، خوان کانترو مواجه شد؛ تصمیمی کاملاً متفاوت از آنچه سایر داوران در شرایط مشابه اتخاد می‌کنند.

مشخص نیست که دلیل داور برای مجازات بازیکن نیمکت‌نشین سانتاندر چه بوده است اما این‌طور به نظر می‌رسد که او فرض را بر این گذاشته که بازیکن در حال مشاجره با ناظر مسابقه است. به هر حال تصمیم او برای اخراج بازیکن پا بر جا مانده که این مسئله مسئولان باشگاه راسینگ را برآن داشته تا نسبت به مجازات بازیکن خود فرجام‌خواهی کنند.

در این بین خوشبختانه با ورود به موقع پزشکان و اجرای عملیات احیا، هوادار تیم راسینگ از مرگ نجات پیدا کرد و به بیمارستان انتقال داده شد. گفته می‌شود که وضعیت این هوادار پایدار است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903183

دیگر خبرها

  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم