Web Analytics Made Easy - Statcounter

جونیور براندائو مهاجم برزیلی نیم فصل اول پرسپولیس در آستانه پیوستن به تیمی برزیلی است و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز برگه مربوط به صدور‌ای تی سی این بازیکن را امضا کرد و در اختیار مدیر بین الملل باشگاه گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،جونیور که قراردادی یکساله امضا کرده بود در پی توافق سه جانبه با باشگاه پرسپولیس و باشگاه لوگودورتس بلغارستان قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ و اقاله کرد و با دریافتی مبالغی کمتر از نصف مبلغ قرارداد خود از تیم جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جونیور در استانه انتقال رسمی به یک تیم برزیلی است. جونیور متعهد شده بود بعد از این فسخ ادعایی در قبال باشگاه پرسپولیس نخواهد داشت و از باشگاه لوگودورتس هم‌بابت انتقال به پرسپولیس ادعا و مطالبه ای نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس براندائو باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو

ممکن است روملو لوکاکو را فصل بعد در پیراهن ناپولی ببینیم

طرفداری | چلسی و پاری سن ژرمن به جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه ای چلسی علاقه دارند. 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، علاوه بر پی اس جی، چلسی نیز به جذب ویکتور اوسیمن می اندیشد. باشگاه فرانسوی آمادگی شروع مذاکرات برای جذب این مهاجم 25 ساله را دارد درحالی که باشگاه انگلیسی تماس های ابتدایی برای جذب او را برقرار کرده است. چلسی می خواهد شدنی بودن انتقال اوسیمن در ازای روملو لوکاکو و یک بازیکن جوانش به علاوه پرداخت پول نقد را درک کند (80-90 میلیون یورو). مانا، مدیر ورزشی بعدی ناپولی به لوکاکو علاقه دارد و در زمان مدیریتش در یوونتوس نیز به دنبال جذب او بود. باید دید این دو بازیکن چه موضعی خواهند داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)