Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:33:51 GMT

سرمربی امیدهای استقلال: خلیل‌زاده بدقولی کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۷۷۸۳

سرمربی امیدهای استقلال: خلیل‌زاده بدقولی کرد

«رضا حسن‌زاده» پس از پیروزی در شهرآورد امیدها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم به آنچه استحقاقش را داشتیم برسیم.

وی افزود: ۲ تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر امیدها به مصاف یکدیگر رفتند و می‌دانستیم بازی دشواری پیش روی ما خواهد بود.

سرمربی امیدهای استقلال خاطرنشان کرد: شهرآورد در تمام رده‌های سنی حساس است و اهمیت خاص خود را دارد و هر تیمی می‌خواهد این جدال را با پیروزی پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن‌زاده تصریح کرد: من به داور اعتراض کردم. اگر پس از خطای بازیکن پرسپولیس او از کارت زرد استفاده می‌کرد، هیچ وقت اتفاقات حاشیه‌ای و جنجالی رخ نمی‌داد و داور اخراجم کرد.

وی تاکید کرد: به عنوان سرمربی امیدهای استقلال اتفاقات حاشیه‌ای که رخ داد را نمی‌پسندم و امیدوارم دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی در مستطیل سبز نباشیم.

حسن‌زاده افزود:  به نیمکت استقلال فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم بر روی امیدهای استقلال است، هدف من این است که بازیکنان خوبی را پرورش دهم تا بتوانند در آینده به استقلال کمک کنند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: قرار بود اسماعیل خلیل‌زاده امروز در رختکن استقلال حاضر شود، او تلفنی با من صحبت کرده بود و قول داده بود این کار را انجام می‌دهد اما بدقولی کرد، چرا نیامد؟ این اصلا خوشایند نیست، اگر نمی‌توانید بگویید من نمی‌رسم برای بازی بیایم. به بازیکنانم گفته بودم سرپرست استقلال امروز در رختکن حاضر می‌شود و این بدقولی‌ها درست نیست.

برچسب‌ها اسماعیل خلیل‌زاده باشگاه پرسپولیس رضا حسن زاده شهرآورد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسماعیل خلیل زاده باشگاه پرسپولیس رضا حسن زاده شهرآورد اسماعیل خلیل زاده باشگاه پرسپولیس رضا حسن زاده شهرآورد سرمربی امیدهای استقلال خلیل زاده حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی