Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@02:39:50 GMT

یکتانت برگزیده دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۷۹۰۷

یکتانت برگزیده دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

برای سومین سال متوالی یکتانت، بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین ایران، در بخش تبلیغات و بازاریابی دیجیتال دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزیده شد.

درباره جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ برگزار شد و از آن زمان هرسال به طور منظم با ده‌ها هزار شرکت کننده برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برپایی این جشنواره کمک به توسعه فضای کسب‌وکارهای آنلاین در ایران است. جشنواره وب و موبایل ایران با کمک به استارت‌اپ‌ها قصد دارد ابزارهای جدید وب و موبایل را در راستای کمک به داشتن زندگی بهتر، سالم و مدرن برای مردم، به جامعه عمومی معرفی کند.

این جشنواره در نظر دارد با اهدای تندیس به وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل برتر در هر حوزه و ایجاد انگیزه بین استارت‌اپ‌ها به کیفیت فضای آنلاین در ایران کمک کند و همواره بتواند از یک سو پل ارتباطی بین فعالان این حوزه با یکدیگر باشد و از سوی دیگر ارتباطی پایدار و مفید بین فعالان این حوزه با دولت و حاکمیت ایجاد کند.

گروه‌های مختلف جشنواره وب و موبایل ایران

دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به ۵ گروه تقسیم شده است که هر گروه نیز دسته‌بندی مخصوص به خود را دارد. ۵ دسته اصلی عبارت است از گروه‌های:

محتوا و خبری سازمانی و اطلاع‌رسانی کسب‌وکار بازی و سرگرمی گروه‌های ویژه

گروه کسب‌وکار یکی از جذاب‌ترین و رقابتی‌ترین گروه‌ها است که دسته‌بندی آن به شرح زیر است:

حمل‌ونقل آنلاین سرویس‌های خدمات شخصی و منزل خدمات مربوط به کسب‌وکارها زیرساخت ابری و هاستینگ سرویس‌های بلاگ، شبکه اجتماعی و انجمن‌های آنلاین و پیام‌رسان‌ها آموزش آنلاین اشتراک گذاری محتوای دیجیتال اشتغال و کاریابی خدمات مالی، بانکی، بیمه آنلاین و پرداخت خرید بلیط سینما و تئاتر دیگر رویدادها تبلیغات و بازاریابی دیجیتال بازار آنلاین واسط خرید و فروش خرید گروهی خودرو و خدمات مرتبط سفارش آنلاین غذا و نوشیدنی سلامت الکترونیک فروشگاه آنلاین‌ و خرید آنلاین فروشگاه‌های تخصصی مارکت فایل های دیجیتال نیازمندی ها – مسکن و املاک نیازمندی‌ها‌ی شهر و استان خاص نیازمندی‌ها‌ی عمومی و تخصصی رزرواسیون بلیت هتل و هواپیما سرویس‌های وبگاه‌‌ساز و اپلیکیشن‌ساز

در گروه کسب‌وکارهای تبلیغات و بازاریابی دیجیتال، پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت توانست تندیس وب‌سایت برگزیده را دریافت کند. این مجموعه با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین، تلاش می‌کند تبلیغات هوشمند و شخصی‌سازی شده به کاربران نمایش دهد و تجربه کاربری خوبی را برای کاربران وب فارسی ایجاد کند. در حال حاضر یکتانت با بیش از ۶۵۰ وب‌سایت فارسی مختلف همکاری می‌کند و از این طریق توانسته است به طیف وسیعی از مخاطبان کسب‌وکارها دست پیدا کند. یکتانت با ارائه سرویس‌های تبلیغات بنری، تبلیغات همسان، ریتارگتینگ، ریتارگتینگ محصول و پوش نوتیفیکیشن توانسته است اعتماد بیش از ۱۰۰۰۰ کسب‌وکار ایرانی را جلب کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: یکتانت جشنواره وب و موبایل ایران تبلیغات و بازاریابی دیجیتال نیازمندی ها کسب وکار گروه ها وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند