Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@20:38:58 GMT

آتش‌سوزی در انبار ۴ هزار متری باقرشهر

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۷۹۱۸

صراط:

جواد مغروری مدیر روابط عمومی شهرداری باقرشهر اظهار کرد: حدود ساعت ٢٣ شب گذشته آتش سوزی گسترده در یک انبار قطعات و ضایعات پلاستیکی در خیابان انرژی باقرشهر اتفاق افتاد.

به گزارش فارس وی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی باقرشهر بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا کرده و مشغول عملیات اطفای حریق شدند، افزود: دو ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه تانکر آب نیز به عنوان نیروی کمکی از تهران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی شهرداری باقرشهر با بیان اینکه محل آتش سوزی یک محوطه روباز بود که با چهار دیواری محصور شده است، تصریح کرد: مساحت این انبار ۴ هزار متر است که مملو از قطعات پلاستیکی بود که از آن‌ها مواد دیگری تولید می‌کردند.

مغروری عنوان کرد: آتش سوزی کاملا شعله ور بود و ارتفاع شعله‌ها از فاصله دور در دل شب قابل رؤیت بود.

وی با بیان اینکه در مجاور این انبار، ۵ باب سوله دیگر وجود داشت که آتش در آستانه سرایت به آن‌ها بود، ادامه داد: آتش‌نشانان با مهار آتش از چند طرف، از سرایت به اطراف جلوگیری کردند.

مدیر روابط عمومی شهرداری باقرشهر با بیان اینکه حدود ساعت ۲ بامداد عملیات امداد و نجات و پاکسازی محل پایان یافت، گفت: علت حادثه و میزان خسارت آن در دست بررسی است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شهرداری باقرشهر آتش نشانی صراط آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

کد خبر 6095899

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • بیست‌ودومین شهید گمنام در شهرستان ری آرمید
  • پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت
  • فیلم/ تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام در باقرشهر
  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد