Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، رادیو انتخابات طی مراسمی با شعار «رادیو انتخابات، صدای جمهور، طنین همدلی، حضور و حماسه»، در تاریخ ۲۶ بهمن ۹۸ با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور، مدیران شبکه‌های رادیویی و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان معاونت صدا در استودیو شماره هشت رادیو، راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاه آبادی با تاکید بر نقش رسانه در ارتقای فرهنگ مشارکت سیاسی در جامعه، یادآور شد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری و برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب، بیش از پیش به مشارکت حداکثری مردم در انتخاب اصلح و تلاش در جهت ترسیم آینده نظام جمهوری اسلامی ایران، نیازمندیم.

وی یادآور شد: از مهم‌ترین مؤلفه‌ها و نقاط قدرتمند جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم در فراز و فرودهای این انقلاب و مشارکت همدلانه و میلیونی آنها در مسیر پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شاه آبادی با اشاره به حضور حداکثری مردم ایران در بزنگاه‌های تاریخی، اظهار کرد: رویدادهای ملی، مانند بیست و دوم بهمن‌ یا حماسه‌هایی که بُعد بین‌المللی به خود گرفته است، مانند روز جهانی قدس، تنها بخشی از حضور میلیونی مردم ایران برای پاسداشت آرمان‌های انقلاب، همراهی با حاکمیت و تایید اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است که مردم در بهمن ۵۷، نهال آن را در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی با شکوه حماسه و خون خود، کاشتند و آبیاری کردند.

معاون صدای رسانه ملی، یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مراجعه به آرای عمومی، مشارکت و نقش مردم در شکل‌گیری آرمان‌ها و حرکت نظام به سمت اهداف متعالی دانست و یادآور شد: شاید در کشورهای دیگر مناسبات اجتماعی و سیاسی‌ با حضور مردم هماهنگ شود. اما در آن کشورها با تمام ادعای دموکراسی، شاهد شکل‌گیری و جهت‌دهی حرکت مردم برای مشارکت‌ در امور اجتماعی و سیاسی هستیم.

شاه‌آبادی در پایان تصریح کرد: فرهنگ و رسانه در این میان وظایف مهمی دارند و نقش رسانه ارائه الگو و ترسیم نقشه راه ، جهت قدم گذاشتن در مسیر انتخاب و ادای تکلیف دینی آحاد مردم و حضور در انتخابات است.

کد خبر 4853584 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب رادیو انتخابات 98 حمید شاه آبادی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر موسیقی ایرانی جشنواره موسیقی فجر فیلم سینمایی شبکه یک سیما کنسرت موسیقی موسیقی پاپ شبکه پنج سیما کارگردان تئاتر بازیگر سینما برنامه تلویزیونی نظام جمهوری اسلامی ایران رادیو انتخابات یادآور شد شاه آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نورصالحی صبح یکشنبه در صد و سی امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۳۵۸ امام خمینی (ره) با فرمانی که داشتند، دستور بر تشکیل شورا دادند که در ادامه این روز در تقویم ثبت شده است، شوراها نقطه عطف در انقلاب اسلامی و تاریخ سیاسی نظام جمهوری اسلامی است که مردم را صاحبان اصلی نظام قلمداد می‌کنند.

وی افزود: تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها و روستاها است، باید از این ظرفیت و توان حضور مردم با توجه به شعار سال بهره برد، شکل‌گیری شوراها نشان دهنده آن است که از آغاز انقلاب تا امروز مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت آنها در همه عرصه‌ها مدنظر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با اینکه نهاد مردمی شورا با ۲۰ سال تأخیر تشکیل شد اما طی ۲۵ سال که از فعالیت آن می‌گذرد، شاهد رشد و شکوفایی مسئولیت پذیری نهاد مردمی هستیم.

وی گفت: همه مسئولان نظام و رؤسای قوای مختلف توجه داشتند که از این ظرفیت بیشتر استفاده شود و به نوعی ارتباط مستقیم مردم با بدنه نظام برقرار شود.

به گفته وی میان مدیریت شهر و شورا و مقامات استان همدلی و تفاهم و حمایت و پشتیبانی وجود دارد که امیدوارم روزافزون شود تا در روزهای باقیمانده دولت و مدیریت شهری دستاوردهای خوب و ارزنده برای شما و مردم داشته باشیم.

نورصالحی در پایان با اشاره به مطالبه شورای ششم از استاندار اصفهان افزود: راه اندازی فاز اول خط دو مترو، بحث قرارداد مپنا برای تجهیزات خط دو مترو، خرید ۵ رام قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان شهر و تکمیل سالن اجلاس، کلنگ شروع حفاری خط سه مترو و ورزشگاه نقش جهان و شهرک ورزشی در شمال اصفهان نیازمند حمایت مستقیم استاندار است که مطالبه ما از نماینده دولت در استان است.

کد خبر 6090698

دیگر خبرها

  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»