Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری یک سارق احشام توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان و کشف ۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ شا احمد ساکی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با اقدامات اطلاعاتی، یک سارق احشام اهل یکی از استان‌های هم جوار را شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم در تحقیقات فنی به ۷ فقره سرقت احشام از سطح روستاهای شهرستان نهاوند اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف خودروی سرقتی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف خودروی سواری پژو ۴۰۵ و دستگیری سارق آن توسط مأموران گشت کلانتری ۱۴ خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری گفت: مأموران گشت کلانتری ۱۴ در چهار راه بابک به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که راننده آن حالت عادی نداشت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، این خودرو در یکی از شهرستان‌های استان کردستان سرقت شده است.

فرمانده شهرستان شهرستان همدان با اشاره به اینکه متهم با دستور قضائی روانه زندان شد، از شهروندان خواست تا خودروهای خود را به تجهیزات و وسایل ضد سرقت مجهز کنند چرا که سارقان معمولاً سراغ خودروهایی می‌روند که فاقد هر گونه وسیله ضد سرقت باشد.

کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف یک هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف یک هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش مرغ‌های قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۵ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف ۵ کیلو گرم ماده مخدر شیشه با لفافه و دستگیری ۴ قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ محمد تقی حاجیلویی گفت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، یک باند تهیه و توزیع مواد روان گردان شناسایی و مشخص شد این باند قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از استان تهران به همدان را دارد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده، خودرو متهمان در ورودی شهر همدان شناسایی و در یک اقدام عملیاتی و هوشمندانه متوقف شد که در بازرسی از آن، ۵ کیلوگرم ماده مخدر شیشه با لفافه کشف و ۴ قاچاقچی دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: گسترش اشراف اطلاعاتی، تشدید مبارزه و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و تلاش برای پیشگیری از اعتیاد از اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان است.

کد خبر 4853345

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان قاچاق دستگیری سارق دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر ایلام قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران شهرکرد گرگان تعطیلی مدارس بیرجند شیراز پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان فرمانده انتظامی شهرستان کشف یک هزار قطعه مرغ شهرستان نهاوند ماده مخدر شیشه شهرستان بهار ۴ قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد