Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان استاندار سمنان وعده داد: فرایند استعلام‌های کاغذی برای اعطای مجوزهای سرمایه گذاری برچیده ‌شود

علیرضا آشناگر در نشست گفتگوی دولت با بخش خصوصی در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان سمنان اظهار کرد: کارشناسان در این بخش در حال تدوین نرم افزارهایی برای ایجاد استعلام‌های الکترونیکی هستند.

وی گفت: استان سمنان در رفع موانع اداری و اعطای‌ مجوز سرمایه‌گذاری به فعالان اقتصادی با تلاش مدیران کل و دستگاه‌های اجرایی مربوط رتبه دوم کشور را دارد

استاندار سمنان ادامه داد: براساس شاخص و آمارهای کشوری، دستگاه‌های اجرایی استان در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب به صنعتگران و فعالان اقتصادی استان در حرکت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: تبیین گفتگوی دولت و بخش خصوصی با برگزاری نشست‌های از این دست، باهدف گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید در استان سمنان روند مثبتی دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه، در ارزیابی عملکرد برگزاری نشست دولت و بخش خصوصی ، استان سمنان رتبه خوبی در کشور دارد، گفت: براساس شاخص‌ها، دولت به معنای واقعی در استان در کنار صنعتگران است.

آشناگر خاطرنشان کرد: رتبه دوم استان سمنان در جشنواره شهید رجایی در جلب رضایتمندی اقشار مردم نشان از تلاش دولت برای تسهیل روند اداری برای رونق تولید در استان است.

استاندار سمنان تصریح کرد: صدور ‌مجوزهای سرمایه گذاری در استان سمنان تسهیل شده و بسیاری‌ از موانع تولید در یک‌سال گذشته با تلاش مدیران از بین رفته است.

استاندار سمنان با بیان اینکه، فرایند استعلام‌های کاغذی برای اعطای مجوزهای سرمایه گذاری برچیده می‌شود، گفت: کارشناسان در این بخش در حال تدوین نرم افزارهایی برای ایجاد استعلام‌های الکترونیکی هستند.

آشناگر گفت: در یک سال گذشته تحول چشم‌گیری در بخش گمرک استان سمنان ایجاد شده است و با تخلف‌های حوزه صادرات و واردات کالا به‌صورت‌جدی برخورد می شود.

استاندار سمنان گفت: با تسهیل روند اداری رغبت فعالان اقتصادی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان افزایش یافته است.

آشناگر گفت: صنعتگران در کنار توجه به تولید ؛ تکلیف اجتماعی هم دارند و فعالان اقتصادی نقش غیرقابل انکاری در افزایش شور انتخاباتی می توانند داشته باشند.

استاندار سمنان گفت: از تمامی صنعتگران، تولیدکنندگان، معدنکاران، اصناف و... برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات دعوت می‌نمایم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار سمنان استانی اقتصادی استان سمنان استاندار سمنان فعالان اقتصادی استان سمنان بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • تبدیل ۳۲ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیکی در لرستان
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه