Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@12:46:50 GMT

یک زوج قدیمی ویتنامی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۸۳۱۳

یک زوج قدیمی ویتنامی +عکس

آقای لی وان سی (۹۶ ساله) و همسرش، خانم نگوین تی لوی (۸۸ ساله) در «هویی آن» در ویتنام زندگی می‌کنند. آن‌ها در دهه ۳۰ میلادی عاشق هم شدند و بعد از ۱۰ سال ازدواج کردند. مدت کوتاهی بعد از ازدواجشان، کشور دوباره گرفتار جنگ شد. آقای سی به ارتش پیوست و اسیر دشمن شد. در این مدت خانم نگوین با عشق و درد فراوان در خانه ماند و هر روز انتظار همسرش را می‌کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقای سی در سال ۱۹۵۴ از میدان جنگ بازگشت و این زوج پس از سال‌ها جدایی دوباره به هم پیوستند. از آن به بعد، آن‌ها زندگیشان را با هم ساختند.

این زوج ۵ فرزند دارند و در یک روستای کوچک به نام «کوانگ نام» زندگی می‌کنند.

به راحتی می‌توان فهمید که آن‌ها یک زوج نادر هستند. آن‌ها با خوشحالی در کنار یکدیگر زندگی کردند تا پیر شدند و با قدرت عشق بر همه مشکلات زندگی و ازدواج غلبه کردند. آن‌ها مراقب یکدیگر بودند و از خوشبختی با یکدیگر لذت می‌بردند.

ده سال پیش، حال آقای سی هنوز خوب بود. او هر روز بعدازظهر، سطل‌های آب را برای آبیاری سبزیجات پر می‌کرد و می‌آورد و همسرش در کنار او می‌نشست و سبزی‌ها را می‌چید. آن‌ها یکدیگر را می‌خنداندند و حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند.

اخبار مربوط به آن‌ها همه جا پخش شده بود. بازدیدکنندگان زیادی که برای بازدید از این شهر باستانی می‌آمدند، به آن‌ها هم سر می‌زدند و عکس می‌گرفتند.

تا اینکه یک روز، خانم نگوین لیز خورد و استخوان پایش شکست. او نمی‌توانست حرکت کند و همسرش از او مراقبت می‌کرد. اما متاسفانه، به خاطر کهولت سن و درد شکستگی استخوان، خانم نگوین در سن ۸۸ سالگی درگذشت.

یک زوج قدیمی ویتنامی

آقای سی به خاطر از دست دادن همسرش، شریک زندگیش، درد و اندوه زیادی را تحمل کرد تا اینکه بیمار شد، از پا افتاد و به سختی می‌توانست حرکت کند. با این حال هر روز به محراب خاطراتشان سر می‌زد و همیشه با همسرش صحبت می‌کرد.

بعد از مرگ خانم نگوین، تعداد بازدیدکنندگان هر روز کمتر و کمتر شد. آقای سی ماند و ناراحتی و زمزمه خاطرات و شادی‌های گذشته‌اش زیر لب...

افراد کمی در زندگی خود به چنین عشق بزرگی دست می‌یابند. آن‌ها زندگی می‌کردند تا یکدیگر را دوست بدارند و هنوز مثل روز اول احساس جوانی و عاشق بودن می‌کردند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر سرگرمی زوج ویتنام جنگ عشق آقای سی یک زوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر

دختران و پسران آبادان و خرمشهر از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در رشته علوم تجربی در حال رقابت با یکدیگر هستند.

 ۸۸۴نفر،۶۳۵خانم و ۲۴۹مرد در گرده آزمایشی تجربی در خرمشهر و ۶۶۷نفر،۳۶۸خانم و ۲۹۹مرد در گروه آزمایشی تجربی در آبادان در کنکور سراسری رشته علوم تجربی به رقابت می پردازند‌.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • روایت قرائتی از شکایت همسرش به رهبری
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش (فیلم)
  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش