Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@11:00:26 GMT

آغاز احداث ناحیه صنعتی شهرستان کارون

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۸۳۷۳

آغاز احداث ناحیه صنعتی شهرستان کارون

به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان روز شنبه در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران بیان کرد: پس از تفکیک شهرستان کارون از اهواز و تشکیل شهرستان جدید کارون به دنبال تامین زمین برای احداث ناحیه و یا شهرک صنعتی در این منطقه بودیم.

اخلاق محمدیان افزود: این ناحیه صنعتی در چهار کیلومتری مرکز شهرستان کارون، و کنار تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز و در مجاورت شهرک شماره سه اهواز و در نزدیکی کارخانه فولاد خوزستان واقع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه مساحت این ناحیه صنعتی ۵۰ هکتار است گفت: زمین این ناحیه صنعتی از منابع ملی تامین شده و تمامی مجوزهای لازم نیز گرفته شده است.

محمدیان با بیان اینکه ایجاد شهرک صنعتی برای رونق اقتصادی و اشتغال منطقه بسیار تاثیرگذار است بیان کرد: در سال آینده زیرساخت های لازم در این ناحیه صنعتی فراهم خواهد شد و امکان واگذاری زمین به سرمایه گذار وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با بیان اینکه محدودیت واگذاری زمین در شهرکهای صنعتی اهواز وجود دارد افزود: تاسیس این ناحیه صنعتی می تواند شرایط خوبی را برای متقاضیان سرمایه گذاری فراهم کند.

 وی گفت: در این ناحیه صنعتی امکان فعالیت صنایع غذایی، کارگاهی، سلولزی، فلزی ، برق ، شیمیایی و کانی فلزات وجود دارد.

در خوزستان ۳۴ شهرک و ۳۹ ناحیه صنعتی وجود دارد که در ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی واگذاری زمین به متقاضیان انجام گرفته و باقی در حال احداث و تکمیل زیرساخت هستند.

شهرستان کارون با مرکزیت شهر کوت عبداله در سال ۹۱ از شهرستان اهواز تفکیک شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا برق سرمایه سرمایه گذاری صنایع غذایی فولاد خوزستان انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ناحیه صنعتی شهرستان کارون واگذاری زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار کالای قاچاق در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی خوزستان با اقدامات اطلاعاتی یک انبار محل نگهداری کالای قاچاق را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد ۶۹۹ دست لنت خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۴۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار میرفیضی خبر داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز معرفی شد.

کد خبر 6091477

دیگر خبرها

  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز