Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@00:11:33 GMT

۱۴ ماه زندان برای قاچاقچی فرانسوی انسان+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۸۷۵۶

۱۴ ماه زندان برای قاچاقچی فرانسوی انسان+عکس

رویداد۲۴ یک مرد ۳۱ ساله فرانسوی که اقدام به قاچاق سه عراقی کُرد به انگلیس کرده بود، زندانی شد.

پس از آنکه به «ژان دوفور» تبعه ۳۱ ساله فرانسه پیشنهاد شد مبلغی بیش از ۶ هزار پوند بگیرد و این سه نفر را به انگلیس ببرد، خودروی «سیتروئن سی ۴» والدینش را قرض می‌گیرد و بوسیله یک کاروان دست به قاچاق انسان می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به محض ورود وی به شهر بندری «پورتسموث» در ساعت ۷ شب روز ۱۳ ژانویه، از سوی افسران مرزبانی بازداشت می‌شود.

طبق آنچه در جلسه استماع دادگاه پورتسموث بیان شده، افسران مرزبانی این سه مرد عراقی قاچاق شده را در شرایطی غیربهداشتی در پشت وسیله نقلیه فرد قاچاقچی یافتند. «ژان دافور» بلافاصله به قاچاق این افراد اعتراف کرد و حتی گفت آماده بوده تا این کار را دوباره انجام دهد.

او همچنین اذعان کرد زمانی که در حال کارآموزی در شرکت تایرسازی میشلن فرانسه بوده و از نظر مالی در مضیقه بود، این پیشنهاد مالی را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: توطئه خانواده عروس برای قتل داماد

«ین یولدن» از مقامات مرزبانی در این خصوص گفت: از شرایط غیر بهداشتی داخل کاروان مشخص بود که این افراد برای مدتی در داخل آنجا پنهان شده بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rAk خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قاچاق انسان اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل