Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر جوان پس از اعلام پزشکان بیمارستان درباره معلول بودن فرزندش دست به اقدامی جنون آمیز زد و نوزاد تازه متولد شده خود را از پنجره بیمارستان به بیرون پرت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اخیرا یک مادر جوان 23 ساله که هنوز نام او مشخص نشده است، در یک بیمارستان واقع در ازبکستان فارغ می شود و می تواند جنینی که چندین ماه در رحم او بود را مشاهده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو مدت زمان زیادی نگذشت که پزشکان بیمارستان به او گفتند که به نظر می رسد نوزاد تازه متولد شده، ناتوان می باشد و این در حالی بود که دو فرزند قبلی او نیز بنابر اختلالات مختلفی جان خود را از دست دادند و درک این موضوع طبیعتا برای او کمی دشوار بود و به همین دلیل تصمیم غیر عقلانی و دردناکی گرفت.

از قرار معلوم تیم پزشکی بیمارستان برای استراحت در شب هنگام به میزان یک ساعت خوابیده بودند که بعد از بیدار شدن با گم شدن یکی از نوزادهای تازه متولد شده، روبرو شدند و در نهایت متوجه شدند که نوزاد از ارتفاع 4.8 متری توسط مادر بی رحم خود به زمین پرتاب شده بود که بعد از یافتن جنین، تحت درمان قرار گرفت و اما طولی نکشید که نوزاد بی نوا جانش را از دست داد.

با این حال مادر این نوزاد طبق قوانین ازبکستان 15 الی 25 سال باید در زندان سپری کند. اما از قرار معلوم نوزاد بی نوا دارای پاهای پرانتزی بود که به سادگی قابل درمان بود و هنوز پزشکان جزئیات بیشتری را از وضعیت نوزاد ارائه نکرده اند و در صورت اشتباه بودن تشخیص پزشکان، تا هشت سال در زندان باید زندانی شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان نوزاد مادر بی رحم تازه متولد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مالیات بر عایدی سرمایه از نقل و انتقال طلا، به معنای سرمایه‌ای بودن طلا از نگاه مصوبه اخیر مجلس است؛ اما به واقع جامعه‌ای که برای حفظ اندک سرمایه‌های خود در مقابل تورمی که دولت در ایجاد آن بی تاثیر نبوده است، با این سوال مواجه شده که چرا باید چنین مالیاتی پرداخت کند؟ برخی در این بین مدعی اند که اجرای این مصوبه اولین ضرر بزرگ را به بازار طلا خواهد زد.

انتخاب در گزارشی نوشت: محمدولی، کارشناس صنعت طلا، درباره مصوبه اخیر مجلس مبنی بر اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از نقل و انتقال طلا گفت: این مصوبه فعالیت بازار را کند می‌کند و مصرف‌کننده دیگر تمایلی ندارد به سمت طلا بیاید. الان هم اگر مردم طلا می‌خرند، خواهان حفظ ارزش پول خود هستند و بعضا این خرید را مورد استفاده شخصی نیز قرار می‌دهند. این اتفاق که بیفتد، دیگر به سمت خرید طلا هم نمی‌آید و رونق بازار بسیار کم می‌شود. مردم به سمت و سوی طلای آبشده و دست دوم می‌روند که در آن صورت تولید طلا در کشور به شدت کاهش پیدا می‌کند.

وی در ادامه درباره ابهام اخذ مالیات از طلا اشاره کرد: مشخص نیست منظور از مالیات بر طلا چیست؛ آیا منظور متقاضیان عادی است؟ یا اینکه مالیات بر همکاران ما در واحدهای صنفی بر روی حجم قابل توجه اخذ می‌شود؟ مالیات مشخص نیست بر چه بخشی اعمال می‌شود. اگر بر واحدهای صنفی باشد، همکاران ما در حوزه شفافیت باید فعال باشند و در مقابل قانون اطاعت کنند، اما همکاران ما بحث مالیات را همین الان هم پرداخت می‌کنند؛ چه مالیات بر مشاغل و چه مالیات بر ارزش افزوده که عموماً پرداخت می‌کنند. ممکن است برخی مالیات واقعی را پرداخت نکنند، اما بیش از نود درصد مالیات پرداخت می‌کنند. اگر مالیات برمصرف‌کننده است، سازمان امورمالیاتی باید به طور شفاف بگوید که مردم در این بین چه کنند؟

ولی درباره راهکار مناسب برای مالیات بر طلا گفت: راهکار حل مشکل دست ما نیست، اما در نهایت ما به عنوان پیشنهاد می‌گوییم که بهتر است خرید و فروش طلا مثل گذشته جریان داشته باشد. حالا اگر یک فرد بخواهد یک گوشواره و انگشتر ۲ گرمی بخرد دیگر قدرت ندارد و تمایلی هم ندارد. رونق هر بازار و شهری، چراغ‌های طلا فروش هاست. مجلس بهتر است شرایط به قبل برگرداند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899745

دیگر خبرها

  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • بیرون کشیدن پیکرهای 342 شهید از بیمارستان ناصر در غزه
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده