Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی امان الله برزگر از علمای اهل سنت در پاسخ به سوالی در رابطه با سردار سلیمانی و شهادت ایشان گفت: سردار سلیمانی شخصی بود که در طول عمر پر برکت خود و انقلاب اسلامی، قیام کرد و به مبارزه با دشمنان تکفیری بالاخص داعش پرداخت تا جایی که دشمنان جرات مقابله و جنگ رودررو با ایشان را نداشتند و به شکل ناجوانمردانه دست به شهادت ایشان زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی - این عالم اهل سنت افزود: الحمدلله شهادت این بزرگ مرد، مایه اتحاد و انسجام بیشتر بین آحاد مردم شد و روشن ترین دلیل بر این اتحاد و انسجام ملی حضور پرشور خیل عظیم مردم در شهرهای مختلف برای تشییع این شهید بزرگوار بود و این را نباید فراموش کرد که شهادت ایشان نهایت درماندگی، سرخوردگی و ناچاری دشمن را نشان داد؛ به این معنی که دشمن از دست ایشان به تنگ آمده بود و چاره ای جز حذف فیزیکی ایشان به صورت ناجوانمردانه نداشت.

مولوی برزگر در ادامه با مقایسه ایران بعد از انقلاب با ایران قبل از انقلاب، گفت: الحمدلله جمهوری اسلامی از لحاظ اقتدار به حدی رسیده که ایران الان قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست. ما امروز بزرگترین پایگاه آمریکا در منطقه یعنی عین الاسد را با موشک هدف قرار دادیم و آمریکا جرات پاسخ دادن به ما را نداشت اما ما قبل از انقلاب در شرایطی بودیم که اگر یک سرباز آمریکایی تعرضی به یک ایرانی می کرد، حق نداشتیم او را محاکمه کنیم و باید در خارج از ایران دادگاه های آمریکایی این کار را می کردند. همین آمریکا الان به جایی رسیده که می دانست اگر در جواب حمله موشکی ما به عین الاسد عکس العملی نشان دهد، بسیجیان ما، ارتش ما، سپاه ما و آحاد ملت ایران جواب دندان شکن تری را به او می دهند. بنابراین امروز دشمن از ما واهمه دارد، ترس دارد و جرات تعرض به ما در دشمن وجود ندارد.

امام جمعه سمیع آباد تربت جام درباره تبلیغات عجیب رسانه های وهابی مبنی بر اینکه رد حمله موشکی سپاه، آمریکا تلفاتی نداشته، گفت نیروهای سپاه با این رویکرد که جان انسان ها محترم است، قصد کشتن سربازان را نداشته ولی در عین حال ده ها نفر در این عملیات قطعا کشته شده اند که این اصل ماجرا نبوده بلکه هدف اصلی تخریب تجهیزات و امکانات بود که به طور کامل آنچه مد نظر بود اتفاق افتاد. اما در این بین آمریکا دست به سانسور بزرگی زد و آمار تلفات و تخریب تجهیزات را حتی در داخل آمریکا هم مخفی کرد اما در واقع آمار تلفات و تخریب هایی که رخ داده، بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سردار سلیمانی اخبار سیاسی انقلاب ملت ایران سردار سلیمانی عالم اهل سنت سردار سلیمانی قبل از انقلاب شهادت ایشان اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با اشاره به هفته معلم و تبریک این هفته اظهار داشت: انبیا و اوصیای خدا بزرگترین معلمان تاریخ بشری بوده و اهمیت شغل معلمی و بحث تعلیم و تعلیم باید در افکار عمومی مشخص و ارزش تعلیم و تربیت در جامعه آشکار شود تا همه به سمت معلمی و تعلیم و تربیت حرکت کنند.

وی تصریح کرد: در دین مبین اسلام تعلیم و تربیت نخستین چیزی است که به آن اشاره شده و اگر نبود خلقت معنا نداشت پس اگر معلم بشریت وجود نداشته باشد خلقت عالم هستی فایده‌ای ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: خداوند متعال از اولین آیاتی که بر پیامبر(ص) نازل کرده، یاد دادن و خواندن است و در دین مبین اسلام، خداوند متعال به نوشتن و قلم قسم یاد کرده است که در هیچ مکتبی اینگونه نبود پس خدا به علم قسم خورده در حالی که در سایر ادیان به علم‌آموزی اشاره‌ای نشده است.

وی با اشاره به اینکه مقام تعلیم و تعلم در دین مبین اسلام ارزش زیادی دارد افزود: امام باقر(ع) فرمود تمام جنبدگان روی زمین برای معلم خوب استغفار می‌کنند و حتی در دریاها، ماهیان در حق معلمان استغفار کرده و می‌توان گفت که دنیا به معلمان دعا می‌کند و خدا همه را مکلف به احترام به معلمان کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی گفت: با توجه به اینکه انسان اشرف مخلوقات است وظیفه معلم تربیت اشرف مخلوقات بوده، پس تمامی دولتمردان و دستگاه‌ها باید به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی با اشاره به دیدار اخیر فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: ایشان فرمودند که معلمان باید تقویت و از لحاظ مالی و مسائل معنوی توانمند شوند و در این راستا نیز سند تحول باید عملیاتی شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین بر تقویت معاونت پرورشی تاکید کرده و فرمودند که باید این معاونت با قوت و قدرت کار خود را ادامه داده و از سوی دیگر معلمان نمونه معرفی شوند.

وی افزود: انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از معلمان این بود که تنها به مقوله تعلیم بسنده نکنند بلکه باید هویت ایرانی و اسلامی به دانش‌آموزان داده و به آنها انگیزش و امید بدهند و دانش‌آموزان را توانمند تربیت و روح آنها را تقویت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: از سوی دیگر به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، معلمان باید افتخارات کشور و خطرات دشمن را به دانش‌آموزان تبیین کرده و شاگردان زنده تربیت کنند نه اینکه روح آنها را از بین ببرند بلکه باید آنها را بااحساس مسئولیت و باانگیزه بار بیاورند چون مسئله معلمی مهم و در عین حال مسئولیت بسیار سنگینی است.

وی در ادامه با اشاره به حرکت‌های مردمی و دانشجویی سراسر دنیا در حمایت از مردم غزه بیان کرد: هم اکنون در دانشگاه‌های آمریکا به مسئله غزه حساسیت نشان داده‌اند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید غزه به مسئله بین‌المللی تبدیل شده و نباید اجازه داد که این مسئله از افکار عمومی دنیا خارج شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آمریکا نیز همواره از وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی حمایت کرده و با دانشجویان حامی غزه به شکل وحشیانه برخورد می‌کند و بنابراین باید آنها را شناخت چون آنها از انسانیت دوری جسته و همانند حیوان با زنان برخورد می‌کنند که این خود چهره واقعی آنها را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • سردار رادان: رضاخان گماشته هم نتواست حجاب و دین را از مردم بگیرد
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم