Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:16:41 GMT

آسیب دیدگی ۶۹۵ نفر در برف و کولاک هفته گذشته

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۸۹۹۷

آسیب دیدگی ۶۹۵ نفر در برف و کولاک هفته گذشته

ایسنا/اصفهان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: پایگاه‌های هلال احمر فعال در سطح استان اصفهان و کشور در شرایط سرما و کولاک، اتاق‌هایی برای اسکان کوتاه مدت و حفظ جان افرادی که به دلیل بارندگی، ریزش کوه و ... در راه‌ها گیر می‌افتند در نظر گرفته‌اند.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در هفته گذشته به دلیل بارش برف و کولاک در استان اصفهان ۱۹ حادثه رخ داد، اظهار کرد: در مجموع ۶۹۵ نفر در این حوادث آسیب دیدند که یک نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اسکان موقت ۴۳۵ نفر در این مدت، افزود: ۳۱۹ نفر در تیم‌های عملیات‌های امداد رسانی فعال بودند و ۱۵ مورد عملیات رهاسازی از برف وکولاک صورت گرفت.

وی در خصوص چگونگی آمادگی تیم‌های هلال احمر اصفهان برای سرمایی که در روزهای آتی در پیش است، گفت: کل پایگاه‌ها و شعب مربوطه در این راستا تمهیداتی اندیشیده‌اند، مثل پیش بینی محل اسکان موقت و تغذیه‌های اورژانسی از جمله بیسکوییت، نان خشک و کنسرو در مسیرهایی که احتمال بسته شدن راه های آن وجود دارد، این درحالی است که این امکانات در کل سال آماده می‌شود و تقریبا همیشه وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر امدادرساني استان اصفهان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارندگی‌های شدید و آبگرفتگی منازل ۷ خانوار در روستای قشلاق ذاخر شهرستان اهر، تیم‌های امدادی این جمعیت به منطقه اعزام و به ۳۰ نفر از متاثرین سیل امدادرسانی کردند.

وی افزود: دو دستگاه چادر، ۲۸ تخته پتو، ۱۲ تخته موکت ۶ متری، ۷ بسته غذایی ۷۲ ساعته و گالن آب تاشو از جمله اقلام اهدایی به سیل‌زدگان بود.

کد خبر 6087168

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب