Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه عمان روز شنبه گفت قابل‌پذیرش نیست که رئیس‌جمهور ایالات‌متحده بخش بزرگی از فلسطین را به اسرائیلی‌ها بدهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایران‌سین، «یوسف بن‌ علوی» وزیر امور خارجه عمان روز شنبه گفت قابل‌پذیرش نیست که رئیس‌جمهور ایالات‌متحده بخش بزرگی از فلسطین را به اسرائیلی‌ها بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که در کنفرانس امنیتی مونیخ صحبت می‌کرد،‌ گفت:‌ «شاید رئیس‌جمهور بعدی هم بیاید و بخش دیگر را به آن‌ها بدهد و دیگر چیزی برای فلسطینی‌ها باقی نماند.»

در حالی که اکثر کشورهای اسلامی طرح سازش تحمیلی آمریکا موسوم به معامله قرن را محکوم کردند اما عربستان سعودی و امارات متحده عربی در نشست اخیر سازمان همکاری اسلامی از محکوم کردن این طرح طفره رفته و خودداری کردند و حتی «عادل الجبیر» وزیر مشاور دولت سعودی در سخنانی مدعی شده بود که در این طرح عناصری مثبت وجود دارد که می‌تواند اساسی برای شروع مذاکرات باشد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: فلسطین وزیر امور خارجه عمان معامله قرن یوسف بن علوی اسرائیلی ها رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران چگونه است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به «رفح» غیر قابل قبول است
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد