Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مهم‌ترین حوادث امروز بیست و ششم بهمن ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف محموله قاچاق ۱۲ میلیارد ریالی در چرداول

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف محموله قاچاق قطعات یدکی خودرو به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان چرداول خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران ایستگاه بازرسی سیمره، اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری کردند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی یک دستگاه کامیون حامل قطعات یدکی را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

یاری مطرح کرد: در بازرسی از بار خودرو، قطعات یدکی قاچاق از جمله سیلندر کامیون، گیربکس کامیون ولوو، کله گاوی کشنده ولوو و غیره کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ۲ متهم پرونده برای فرار از جرم، رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی به ماموران انتظامی پیشنهاد دادند، ادامه داد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

او بیان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند و هرگز اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد.

 

دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی ایلام گفت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، پارک‌ها و همچنین پاسخ به مطالبات شهروندان، جمع آموری معتادان متجاهر و سوداگران مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط یگان‌های اجرایی شهرستان اجرا شد.

او مطرح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضایی ۱۱ معتاد و مواد فروش دستگیر و مقدار قابل توجهی مواد مخدر نیز کشف شد.

موسوی با اشاره به اینکه دشمن از هر حربه‌ای برای نابودی نسل جوان ما بهره می‌گیرد و مواد مخدر و به ویژه نوع جدید آن را بهترین راه برای این کار می‌داند اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و از هموطنان عزیز خواستاریم برای داشتن جامعه‌ای سالم، پلیس را همراهی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با تاکید بر اینکه طرح مذکور مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفته است بیان کرد: شهروندان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی نظم و امنیت سوداگران مرگ دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر فرمانده انتظامی استان کشف محموله قاچاق قطعات یدکی ۱۲ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان

سرهنگ امیر انتظامی نیا گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت خودرو‌های شوتی اکیپی از عوامل فرماندهی انتظامی بخش فلارد در محل محور مواصلاتی یاسوج به لردگان اقدام به برپایی ایست و بازرسی کردند که به یک دستگاه خودرو پژو نقره‌ای مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید

کشف محموله سیگار خارجی قاچاق در خانمیرزا

فرمانده انتظامی لردگان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۷۶۰ پاکت به تعداد ۱۵ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

وی اضافه کرد: محموله دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان