Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم امید استقلال گفت: ۸ ماه بدون هیچ دریافتی کار کرده‌ایم. اگر به من پول ندهند مشکلی ندارد از تیم سال گذشته ما ۵ نفر بیشتر نمانده‌اند و با تلاش‌مان به اینجا رسیده‌ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا حسن‌زاده بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

ما بازی خوبی انجام دادیم و تماشاچیانی که در استادیوم بودند از بازی لذت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم دوم و سوم  جدول امیدها با هم بازی داشتند و می‌دانستیم این بازی سخت و سنگینی است. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این سه امتیاز را بگیریم و بتوانیم در کورس قهرمانی قرار بگیریم و اختلاف امتیازمان را با تیم نیروی زمینی کم کنیم.

وی افزود:

در طول هفته تمریناتی انجام دادیم و روی نقاط ضعف تیم پرسپولیس کار کرده‌ایم و نقاط ضعفی که از این تیم پیدا کردیم توانستیم از همانجا به آنها ضربه بزنیم. بازیکنان با تلاشی که کردند به آنچه خواستند رسیدند و من از آنها تشکر می‌کنم. ۷ ـ ۶ ماه است که با هم کار می‌کنیم و به شرایط ایده‌ال فنی رسیده‌ایم. ۸ ماه بدون هیچ دریافتی کار کرده‌ایم.

حسن‌زاده در مورد درگیری در پایان بازی گفت:

دربی با آن حساسیت مسائل مختلفی دارد. ما اسم این را گذاشته‌ایم دربی کوچک خیلی از اهالی فوتبال این بازی را رصد می‌کنند و این توجه است که بازی را حساس کرده است. وقتی بازی به صورت زنده از تلویزیون پخش شد هر تیمی دوست دارد بازی را ببرد و ما هم از این امر مستثنی نیستیم.

وی تصریح کرد:

من به داور اعتراض داشتم اگر در لحظه اول که برخورد انجام شد کارت زرد را می‌دادند هیچ وقت این اتفاق رخ نمی‌داد. وقتی دیر کارت بدهند این اتفاق رخ می‌دهد و ما هیچ وقت این شرایط و مسائل را تأیید نمی‌کنیم . من همیشه از بازیکنانم خواسته‌ام بازی خودشان را انجام دهند و امیدوارم دیگر هیچ وقت این مسائل تکرار نشود.

سرمربی امیدها در مورد اینکه آیا به سرمربی‌‌گری در تیم بزرگسالان فکر می‌کند، تاکید کرد:

خیر، برای من فرقی نمی‌‌کند. من از مربیان پایه تشکر می‌کنم چون تیم‌ها نگاه‌شان به تیم اصلی‌شان است.در صورتی که اگر باشگاه‌ها به تیم‌های پایه توجه داشته باشند می‌توانند کاستی‌های خود را پر کنند. اگر برنامه‌ریزی هدفمندی صورت گیرد این امر محقق می‌شود. برای من هم اینگونه نیست که به نیمکت فکر نکنم من الان با فرهاد مجیدی در تماس هستم و با وی تبادل اطلاعات و از تجربیاتش استفاده می‌کنم تا بتوانیم استقلال را به شرایط مناسبی برسانیم.

حسن‌زاده در مورد شرایط مالی تیم امید استقلال عنوان کرد:

اگر به من پول ندهند مشکلی ندارد از تیم سال گذشته ما ۵ نفر بیشتر نمانده‌اند و با تلاش‌مان به اینجا رسیده‌ایم. قرار بود امروز آقای خلیل‌زاده در ورزشگاه و رختکن حاضر شود. چرا نیامد؟ آقای خلیل‌زاده اگر نمی‌توانید بگویید. شاید کار داشته و الان ایران نباشند ولی خب به ما بگویید چون ما به بازیکنان گفته بودیم که مدیرعامل باشگاه تشریف می‌آورد.

وی در خصوص بازیکنانش که به خاطر نداشتن قرارداد نتوانستند بازی کنند بیان کرد:

چند بازیکن ما از جمله محمدرضا داوری، عرفان روحانی امیرحسین خدامرادی، محمد عابدی و چند بازیکن دیگر قرارداد ندارند و من خواستم که برای تیم بزرگسالان اسمشان رد شود و با نظر فرهاد مجیدی این اتفاق نیفتاد. من همیشه خواستم که اسم این چند نفر برای تیم بزرگسالان رد شود. شاید بتوانند کمک کنند اما این اتفاق نیفتاد.

حسن‌زاده در مورد درگیری پیش آمده بین سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی تأکید کرد:

هم مهدی رحمتی و هم حسینی دوستانم هستند. در شرایطی که الان استقلال قرار گرفته نیاز به آرامش دارد. کسانی هستند که با شیطنت‌هایشان می‌خواهند آرامش استقلال را بر هم بزنند. من از هر دو می‌خواهم تمامش کنند هر دو آنها جزء خانواده استقلال هستند. فوتبال یک روز تمام می‌شود و چیزی که می‌ماند رفاقت‌ها است. من هر دوی آنها را می‌شناسم و آنها با هم دوست هستند و با هم در تماس هستند و مطمئناً یک ریش سفیدی این مسأله را حل می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دربی امید های استقلال دربی رضا حسن زاده لیگ جوانان حسن زاده در مورد تیم بزرگسالان کار کرده ایم هیچ وقت رسیده ایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید باشگاه‌های ایران در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:   گروه یک: سی دنا سی سخت (میزبان)، سرخپوشان شوشتر، استقلال سیلک کاشان، آرتیمان خمین و خیبرخرم آباد مسابقات در تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۲: ایفا سرام سرخرود (میزبان)، اکباتان اردبیل، رویان مهر رویان، میعاد فیروز کوه و دهداری مشهد مسابقات در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۳: کاسپین بابل (میزبان)، مس سونگون تبریز، استقلال نوین بجنورد، شاهین گرجی محله، مدرسه عال حرفه‌ای مشهد مسابقات از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۴: آوای میناب حدید (میزبان)، سپاهان اصفهان، نیو سایپا بندرعباس و سرخ دلان دلوار مسابقات از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۵: الون نوین همدان (میزبان)، شهرداری اردبیل، عقاب تهران و ولایت اهواز  مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.   از هر گروه تیم‌های اول مستقیما به مسابقات لیگ امید صعود و تیم‌های دوم سهمیه مراحله اول مسابقات مناطق فصل آتی را کسب می‌کنند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی بازمی گردند.

 

دیگر خبرها

  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید