Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@04:32:56 GMT

اردوغان: نمی‌توان برابر ارتش سوریه ساکت ماند!

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۹۶۶۸

ساعت24-رئیس جمهور ترکیه درحالیکه کشورش با نقض منشور ملل متحد به خاک سوریه تجاوز کرده‌اند، تهدید کرد: نمی‌توان در برابر ارتش سوریه ساکت ماند!

 به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز شنبه و درحالیکه نیروهای این کشور با نقض منشور ملل متحد به خاک سوریه تجاوز کرده‌اند، در ادعائی مضحک مدعی شد: شاهد تلاش حکومت سوریه برای محاصره مراکز دیدبانی کشورمان در ادلب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور ترکیه بی توجه به حق «دفاع مشروعِ» ارتش سوریه در صیانت از خاک این کشور تهدید کرد: نمی‌توان ساکت ماند، اقدامات لازم در حال انجام است.

رجب طیب اردوغان درباره موضع کشورش در لیبی نیز ادعا کرد: به اجرای تمامی تعهدات خود در چارچوب توافق آموزشی و امنیتی با «سراج» (رئیس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی) پایبند هستیم.

وی به طرح پوشالی ترامپ درباره فلسطین اشغالی موسوم به معامله قرن تأکید کرد: نه غرب، نه اروپا و نه آفریقا این طرح را قبول ندارند. به دلیل همین رویکرد نیز باور دارم که در سازمان ملل به نتیجه دلخواه خود خواهیم رسید. طرح به اصطلاح صلح، جز یک توهم که صلح و ثبات در منطقه را تهدید می‌کند، چیز دیگری نیست. انتظار داریم سازمان همکاری اسلامی از تمام کشورهای مسلمان دعوت کند تا در قبال این طرح موضعی صریح اتخاذ کنند.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اردوغان رئیس جمهور ترکیه ارتش سوریه ساکت ماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)

عصر ایران _ اجاره‌نشین‌ها امسال باید ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی سال قبل را به اجاره بهای خود اضافه کنند. تورم مسکن در فروردین امسال به ۴۲ درصد رسیده است.

گزارش را اینجا ببینید

عده زیادی توان پرداخت این هزینه را ندارند و خطر حاشیه‌نشینی چند میلیون نفر را تهدید می‌کند. همین حالا هم چهار دهک جامعه نمی‌توانند خانه اجاره کنند. با گران‌تر شدن اجاره‌ها تعداد بیشتری از مردم بی‌خانمان می‌شوند. دولت هم راهکار مشخصی نداده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضرورت احداث تهران جدید یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد

دیگر خبرها

  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • پایان روابط تجاری ترکیه ـ اسرائیل/ اردوغان در جنگ غزه به دنبال چیست؟
  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است