Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@04:37:19 GMT

قائدی در پایان فصل از استقلال می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۹۸۸۱

قائدی در پایان فصل از استقلال می‌رود؟

مهدی قائدی بعد از نمایش‌های خوبی که در بازی‌های لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا داشت مورد توجه چند تیم متمول کشورهای عربی حوزه خلیج فارس قرار گرفته است که یکی از این تیم‌ها الکویت است. تیمی که استقلال در مرحله پلی آف با این تیم بازی کرد. باشگاه استقلال در واکنش به این پیشنهادات خطاب به مهدی قائدی اعلام کرده است جدایی فقط پایان فصل آن هم به شرطی که در این جدایی خواسته‌های مالی استقلال برآورده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی قائدی در ابتدای حضور در استقلال با این تیم قرارداد سه ساله بست و این فصل سومین فصل حضور او در استقلال است، اما مهدی قائدی بازیکن آزاد اعلام نخواهد شد به این خاطر که به تازگی قرارداد خود را با این تیم به مدت دو فصل دیگر تمدید کرده است.
مهدی قائدی که در حال حاضر با ۹ گل در لیگ برتر یکی از مدعیان آقای گلی فصل جاری بازی‌هاست اعلام کرده در پایان فصل از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد و مشکلی هم با حضور در یکی از تیم‌های عربی ندارد. او بر این باور است در شروع فوتبال در آن سوی مرزها بهتر است ابتدا با تیم‌های عربی استارت بزند. مهدی قائدی می‌خواهد مسیر مهدی طارمی را ادامه دهد که ابتدا در فوتبال قطر بازی کرد و حالا به فوتبال پرتغال رفته است.
نکته مهم دیگر اینکه مهدی قائدی در صورت حضور در تیم‌های عربی بهتر می‌تواند خواسته‌های مالی باشگاه استقلال را برآورده کند چرا که تیم‌های اروپایی برای در اختیار گرفتن بازیکن آسیایی پول رضایتنامه کلانی نمی‌دهند. همه این‌ها به کنار؛ مهدی قائدی هنوز به طور رسمی از باشگاه‌های خارجی پیشنهادی نداشته است. البته مدیر برنامه‌های او در تلاش است زمینه حضور این بازیکن را در یکی از تیم‌های اروپایی فراهم نماید.
مهدی قائدی با ۶ پاس گل در فصل جاری نشان داده در خلق موقعیت گل برای هم‌تیمی‌های خود موفق بوده است. او در اولین و دومین فصل حضور در استقلال فروغی نداشت و حتی در دوره مربیگری شفر از اردوی تیم استقلال کنار گذاشته شد.

255 43

کد خبر 1352936

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال مهدی قائدی تیم های عربی مهدی قائدی پایان فصل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های ووشوی استان قم

با برگزاری رقابت‌های ووشوی استان قم در بخش ساندا  امیرعلی یونسی، امیرعباس صفری، ابوالفضل صالحی، علی اصغر بهاری، محمدکسری قمری، احسان ملکی و محمد طا‌ها قهرمانی در رده سنی نونهالان و در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستادند.

در رده نوجوانان محمدمهدی مغانلو، محمدمهدی همایی پور، امیرعباس صفایی پور، مهدی و ماهان شکوری، معین وفایی و امیرمحمد اکبری مقدم، مازیار کثیرلو و محمد مهدی رضایی قهرمان شدند.

در رده جوانان ابوالفضل سائلی، مانی حیدری، امیرحسین جهانشاهلو، حسن خدایاری، علی بیات، ابوالفضل نصرتی، کسری پارزج آباد، شروین علیجانی و احسان باقری عناوین نخست را از آن خود کردند.

در رده  بزرگسالان هم مهدی اکبری مقدم، مهدی امیرآبادی و مجید موحد نسب به عنوان قهرمانی رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد