Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@03:23:38 GMT

خبر خوش برای سربازان فراری

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۹۹۱۸

خبر خوش برای سربازان فراری

امیر جلالی دادستان نظامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگاران تصریح کرد: فاصله بیست‌وششم بهمن، «روز مادر» تا هجدهم اسفند ۱۳۹۸ «روز پدر» طرح بخشش زندان و اضافه‌خدمت سربازان غایب و فراری اجراء می‌شود.

وی افزود: فرار از خدمت برابر قانون، مجازات حبس دارد اما از روز مادر تا روز پدر اگر سربازان فراری و غایب، خود را به یگان یا به مجموعه دادسرای نظامی استان معرفی کنند، این فرصت را برای آنها در نظر گرفته‌ایم که بدون رفتن به زندان و بدون تعیین مجازات حبس، بتوانند به خدمت خود ادامه دهند و این نگرانی که بابت حبس و زندان دارند، از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی گفت: اگر سربازان غایب و فراری در ابتدای وقت اداری به مجموعه ما مراجعه کنند، چه بسا هنوز وقت اداری تمام نشده، بتوانند به خدمت خود ادامه دهند و مجازات زندان‌شان برای آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرباز فراری امیر جلالی دادستان نظامی قانون پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر گرفتن وحشتناک مردم توسط یک راننده فراری (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور (فیلم)

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • زیر گرفتن وحشتناک مردم توسط یک راننده فراری (فیلم)
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • بابک زنجانی از زندان آزاد می‌شود؟/ توضیحات قوه قضائیه
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • (ویدئو) گورخرهای فراری در جاده سرگردان شدند
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟