Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون تکواندو لبنان از تاخیر در رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا خبر داد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لبنان در شهر بیروت از دهم اسفندماه میزبان رقابت‌های پاراتکواندو و تکواندو قهرمانی آسیا در دو بخش پومسه و مبارزه بود که امروز خبر از تأخیر این مسابقات داد.

در خبری که روی سایت رسمی فدراسیون این کشور قرار گرفته انتشار ویروس کرونا دلیل این تصمیم عنوان شده است و قرار است تاریخ جدید متعاقباً اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیرکل اتحادیه تکواندو آسیا با ارسال نامه‌ای به کشور عضو نوشت «با کمال تأسف باید اعلام کنیم که فدراسیون تکواندو لبنان با ارسال نامه‌ای اعلام داشته که وزارت جوانان و ورزش این کشور با نظر شورای وزیران به دلیل شیوع بیماری کرونا تصمیم به تعویق مسابقات قهرمانی تکواندو ۲۰۲۰ آسیا گرفته و به زودی در این مورد تصمیم گیری خواهد شد»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تکواندو لبنان کرونا قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری