Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@00:12:30 GMT

خالد شفیعی علیه تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۰۰۵۵

خالد شفیعی علیه تراکتورسازی

مدافع سابق تراکتور بعد از مدت ها در ورزشگاه یادگار امام تبریز به میدان رفت و عملکرد بدی هم نداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خالد شفیعی مدافع این روزهای سایپای تهران دوران خوبی را در تراکتور سپری کرد. او که سه فصل پیراهن سرخپوشان تبریزی را برتن کرد، به نوعی از این تیم به فوتبال ایران معرفی شد و بعدها توانست در اف سی سئول کره جنوبی، سپاهان و ذوب آهن هم بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالد شفیعی که در نیم فصل به سایپای تهران پیوست، روز گذشته بعد از مدت ها در ورزشگاه یادگار امام تبریز به میدان رفت. با اینکه سایپا در این دیدار بازنده شد و شکست تلخی را تجربه کرد اما شفیعی روز ویژه ای داشت. مدافع سابق سرخپوشان با ورود به ورزشگاه یادگار از سوی هواداران تراکتور مورد تشویق قرار گرفت. از این رو به سمت هواداران رفت و از آنها تشکر کرد.

شفیعی بعد از پایان بازی نیز با این جملات احترامش به هواداران تراکتور را اثبات کرد:

«قلعه‌‎نویی یک حرف خوبی دارد که می‎گوید اگر در یک جا، یک نفر هم من را دوست داشته باشد، من به احترام و عشق آن یک نفر کارم را خوب انجام می‎دهم و من هم از چند نفری که تشویقم کردند و بزرگی خودشان را نشان دادند، تشکر می‎کنم و دست آنها را می‎بوسم.»

خالد شفیعی افزود:

«بحث فوتبال را از شهر تبریز جدا می‎دانم. من تا زنده‎ام، به مردم تبریز مدیون خواهم بود، چون جز محبت و خوبی از این مردم چیزی ندیدم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشگاه یادگار امام تراکتور تراکتور خالد شفیعی ورزشگاه یادگار امام محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال ورزشگاه یادگار خالد شفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی

دریافت 19 MB کد خبر 6094494

دیگر خبرها

  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام