Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به بارش برف و باران در نقاط مختلف استان گفت: این سامانه از روز یکشنبه فعالیت خواهد کرد.

مهدی صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی اظهار داشت: سامانه‌ای که از یک شنبه بیست و هفتم آبان ماه در آذربایجان غربی فعالیت می‌کند بیانگر بارش باران و برف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این بارش‌ها تا آخر هفته جاری در نقاط مختلف استان آذربایجان غربی ادامه دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی یادآور شد: این بارش‌ها در مناطق و جاده‌های کوهستانی همراه با کولاک برف و کاهش دید است که انتظار می‌رود رانندگان بیش از پیش برای جلوگیری از بروز حوادث احتیاط کنند.

وی با بیان این که این سامانه از مناطق جنوب استان وارد شده و تغییرات دمایی محسوسی را به دنبال ندارد افزود: آب گرفتگی و سیلاب، یخبندان و اختلال تردد در معابر شهری و جاده‌های مواصلاتی مخاطراتی است که پیش بینی شده است.

صابری با بیان این که در طول 24 ساعت گذشته چالدران با 14 درجه زیر صفر و سردشت با 5 درجه بالای صفر به ترتیب نقاط سرد و گرم استان بودند عنوان کرد: دمای ارومیه نیز در سردترین ساعات خود 9 درجه زیر صفر و در گرم‌ترین ساعات 3 درجه بالای صفر گزارش شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/002zjX

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

او با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، افزود: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • بارش ۲۵ میلی‌متر باران در تویسرکان/ سامانه بارشی تا شنبه فعال است
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • هواشناسی ایران| بارش باران در اغلب مناطق کشور / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت