Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتمع دارالقرآن امام رضا (ع) شهرستان کارون عصر امروز (شنبه ۲۶ بهمن) به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز «حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده» عصر امروز (شنبه ۲۶ بهمن) در آیین افتتاح و بهره برداری از دارالقرآن شهرستان کارون اظهار کرد: این دارالقرآن محلی برای تقویت بنیه فرهنگی و دینی شهرستان کارون خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: ساختمان این دارالقرآن در سه طبقه احداث شده که طبقه اول شامل محیط اداره تبلیغات اسلامی کارون، طبقه دوم دارالقرآن و طبقه سوم دبیرستان دخترانه صدرا خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه وجود همزمان دبیرستان و دارالقرآن در یک محل می تواند در ترویج فرهنگ قرآن تاثیر مطلوبی داشته باشد اضافه کرد: بالغ بر 35 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام و نهایی سازی این پروژه از سوی استانداری خوزستان تخصیص داده شد.

 

حجت الاسلام نبی زاده با اشاره به اینکه این مجتمع دارای 900 مترمربع زیربنا است تصریح کرد: آغاز عملیات کلنگ زنی این ساختمان شهریور سال 96 صورت گرفت که با تلاش شبانه روزی امروز شاهد افتتاح این ساختمان هستیم.

 

وی ضمن تقدیر از حضور استاندار خوزستان و امام جمعه شهرستان کارون در آیین افتتاح دارالقرآن این شهرستان عنوان کرد: به برکت وجود امام هشتم (ع) ساختمان دارالقرآن شهرستان کارون با عنوان دارالقرآن امام رضا (ع) نامگذاری شده است.

 

مدیر کل تبلیغات خوزستان ابراز کرد: انتظار می رود همه نخبگان و فعالان قرآنی شهرستان کارون در این دارالقرآن حضوری فعال داشته باشند و در جهت کشف استعدادهای ناب قرآنی تلاش کنند.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی سازمان دارالقرآن الکریم دارالقرآن امام رضا تبلیغات اسلامی شهرستان کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر و با زیر بنای ۳۰۰ متر مربع، دارای تالار، سالن غذاخوری و سایر امکانات رفاهی است که از طرف آموزش وپرورش ملکان بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

در مراسم افتتاح این مجتمع به مناسبت هفته معلم، امام جمعه ملکان بر حل مشکلات و مسائل معیشتی معلمان تاکید کرد وگفت: معلم نباید در زندگی دغدغه مالی و معیشتی داشته باشد.

حجت الاسلام حافظ زمانی افزود: اجرای رتبه بندی معلمان، گامی نخست در این زمینه است؛ اما این کفایت نمی‌کند و باید متناسب با تورم، حقوق و مزایای معلمان نیز افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • ساخت کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند