Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیر اختصاصی مجموعه بنکداران و آهن فروشان با حضور استاندار خوزستان و شهردار اهوازو برخی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عصر امروز مسیر اختصاصی مجموعه بنکداران و آهن فروشان با حضور استاندار خوزستان و شهردار اهوازو برخی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در منطقه هشت شهرداری اهواز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان در حاشیه این بهره برداری گفت: مسیر مجموعه بنکداران و آهن فروشان که حدودا سه کیلومتر است فارغ از هزینه و طول مسیر از اهمیت مهمی برخوردار است.

شریعتی با بیان اینکه بنکداران، صنف آهن فروشان، مهدیس و مشاغل مزاحم نیازمند اجرای این مسیر بودند گفت: شهرداری توانست اقداماتی در جهت اجرایی شدن پروژه انجام دهد و با جدیت کار را دنبال کند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: مشکل جدی و گله مندی شهروندان که در این منطقه رفت و آمد داشتند با بهره برداری این مسیر مرتفع شد.

شهردار اهواز نیز در حاشیه این مراسم گفت: مسیری که امروز به بهره برداری رسید یکی از مشکلات جدی منطقه مهدیس، مجموعه بنکداران و آهن فروشان را مرتفع کرد.

وی ادامه داد:نبود این مسیر برای خدمات رسانی به شهر اخلال ایجاد میکرد که با همکاری معاونت فنی شهرداری اهواز در مدت زمان کوتاهی این جاده احداث شد.

شاعری افزود: امیدواریم اجرای پروژهای شهری همانند این پروژه با آهنگ شتابان تری در اهواز ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس،در مسیر مجموعه بنکداران و آهن فروشان ٩ هزار نفر رفت و آمد می کنند و با اجرای آن در روز بار ترافیکی در کوی مهدیس را کمتر می کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز خوزستان افتتاح شهرداری استاندار خوزستان شهردار اهواز بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باحضور محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع وبا زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

 موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیّر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

درمانگاه دارای چاه عمیق آب شُرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد وداروخانه می باشد.

دیگر خبرها

  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس عنوان کرد؛ طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند نه سامانه مودیان
  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند
  • رئیس اتحادیه در گفت و گو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • انتقاد طلافروشان به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت است