Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از اواخر وقت روز یکشنبه سامانه ناپایداری وارد استان شده و بارش برف و باران در روز دوشنبه کلیه منطقه را فرا می‌گیرد و بارش‌ها بیشتر در مناطق مرکزی و جنوبی استان متمرکز خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش محمدی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا عصر فردا جوی آرام با آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در استان حاکم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اواخر وقت روز یکشنبه سامانه ناپایداری وارد استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با نفوذ این سامانه آسمان ابری شده و بارش برف و باران در روز دوشنبه کلیه منطقه را فرا می‌گیرد و بارش‌ها بیشتر در مناطق مرکزی و جنوبی استان متمرکز خواهند بود.

وی تصریح کرد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از شدت فعالیت این سامانه کاسته شده ولی در روز پنجشنبه دوباره با تقویت آن، بارش‌ها عمدتاً به‌صورت باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

محمدی گفت: تا اواسط هفته جاری هوای سرد تداوم خواهد داشت و با نفوذ زبانه‌های کم فشار در سطح زمین در روزهای پایانی هفته افزایش نسبی دما انتظار می‌رود.

انتهای پیام/3463/666

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله اردبیل ترس وحشت بارش برف و باران بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و به نقل از اداره کل هواشناسی استان تا روز یکشنبه روند آرام افزایش دمای هوا،   وزش باد و رشد ابر، مهمترین پدیده‌های قابل توجه برای جو استان خواهند بود.
 به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز دوشنبه تا پایان هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.
این سامانه در روز دوشنبه موجب بارش‌های غالباً پراکنده بهاری خواهد شد.
با تقویت این سامانه از روز سه شنبه  ضمن کاهش نسبی دمای هوا، بتدریج شرایط برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • تداوم بارش باران در استان یزد/ خودداری از تردد‌های غیر ضرور
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران