Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ برای بازگشت به صدر جدول بوندس لیگا به برد برابر کلن احتیاج دارد.

طرفداری - کلن روز یکشنبه در یک بازی سنتی فوتبال آلمان میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو در بازی های آخر خود بردهای زیادی کسب کرده اند و در بهترین فرم فصل خود قرار دارند. 

مشخصات بازی تاریخ زمان ورزشگاه داور یکشنبه 27 بهمن  18:00 به وقت ایران راین انرژی اشتادیون فلیکس تسوایر

وضعیت کلی دو تیم

کلن پس از تغییر مربی و آمدن مارکوس گیزدول شرایط بهتری پیدا کرده و تاحدی از ته جدول فاصله گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب 5 برد در 6 بازی آخر باعث شده کلن به رتبه چهاردهم جدول برسد. 

بایرن مونیخ پس از کسب چند برد پیاپی و رسیدن به صدر جدول هفته گذشته برابر لایپزیش در آلیانز آرنا متوقف شد و با توجه به برد دورتموند در بازی روز جمعه و همچنین برد مجدد لایپزیش اکنون رقابت در صدر جدول فشرده تر شده است. فلیک با بازگشت تعدادی از مصدومان اکنون دستی بازتر برای چینش ترکیب دارد و با توجه به نزدیک شدن به هفته های فشرده این می تواند عاملی برای موفقیت هرچه بیشتر این تیم باشد. 

ترکیب احتمالی دو تیم

غایبین دو تیم در این بازی

کلن: توماس کسلر
بایرن مونیخ: نیکلاس زوله، ایوان پریشیچ، خاوی مارتینز

نکات آماری بازی و اخبار دو تیم چند بازیکن بایرن مونیخ من جلمه کیمیش، نویر و دیویس در آخرین جلسات تمرینی مشکلاتی داشته اند و حضور آن ها در بازی روز یکشنبه مشخص نیست. بایرنی ها در 10 بازی از 11 بازی آخر خود برابر کلن برد کسب کرده اند.  کلن از 4 بازی آخر خانگی اش در بوندس لیگا 4 برد کسب کرده است.  بایرنی ها در 3 بازی آخر خانگی حداقل 3 گل به ثمر رسانده اند. بازی روز یکشبنه نود و دومین رویارویی دو تیم در بوندس لیگا است. در بازی های قبلی 45 برد برای بایرن مونیخ، 23 برد برای کلن و 23 تساوی ثبت شده است. در 91 بازی قبلی دو تیم برابر یکدیگر 297 گل ثبت شده است؛ 117 گل سهم کلن و 180 گل سهم بایرن مونیخ. کینگزلی کومان و لوکاس هرناندز پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت طولانی مدت هفته گذشته برابر لایپزیش به میدان برگشتند و در صورت صلاحدید فلیک می توانند برابر کلن در ترکیب اصلی هم قرار بگیرند. پیش بینی سایت WhoScored از نتیجه بازی کلن           3-1 بایرن مونیخ

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ بوندس لیگا برابر کلن دو تیم کسب کرده بازی آخر بازی روز صدر جدول بازی کلن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهت برنابئو همه را وادار به احترام می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند که برای پوشش و تماشای بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ راهی سانتیاگو برنابئو شده با احترام به لوگوی باشگاه میزبان بر روی آن پا نگذاشت.

در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب رئال مادرید و بایرن مونیخ به مصاف همدیگر می‌روند و پس از تساوی ۲-۲ در دیدار رفت، تلاش می‌کنند که با پیروزی در بازی امشب به فینال این رقابت‌ها صعود کنند.

یکی از نکات جالب پیش از شروع بازی، ویدئویی است که از ریو فردیناند، ستاره سابق منچستر یونایتد منتشر شده است. او که از طرف شبکه تی‌اِن‌تی اسپورت برای پوشش بازی امشب در سانتیاگو برنابئو حضور دارد، در حال قدم زدن در کنار زمین بود که با پرچم رئال مادرید مواجه شد اما تصمیم گرفت مسیرش را تغییر دهد و بر روی لوگوی باشگاه پا نگذارد.

هواداران در فضای مجازی از این کار فردیناند تمجید کرده‌اند و خود او نیز ویدئو را در صفحه شخصی توییترش پست کرده و نوشته: «به لوگو احترام بگذار. بهترین استادیوم حال حاضر جهان.»

امشب با دیدار دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ فینالیست دوم لیگ قهرمانان این فصل مشخص می‌شود. برنده این دیدار در فینال که در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود، مقابل بروسیا دورتموند قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ترکیب رئال مادرید برای دیدار با بایرن مونیخ مشخص شد
  • ترکیب بایرن مونیخ برای دیدار با رئال مادرید مشخص شد
  • صعود رویایی رئال به فینال با کامبک ۳ دقیقه‌ای، تعویض طلایی و اشتباه مرگبار فرشته نجات بایرن!
  • کامبک کهکشانی با خوسلو/ رئال حریف دورتموند در فینال شد
  • ابهت برنابئو همه را وادار به احترام می‌کند (عکس)
  • تفسیر بایرن از دیدار با رئال: دوئل آلمانی‌ها! (عکس)‏
  • فلش بک: حمایت هواداران دورتموند از ادین ترزیچ پس از ناکامی در کسب مقام قهرمانی در هفته پایانی بوندس لیگا / فیلم
  • اتفاق غیرمنتظره: انتقاد تند آنچلوتی از بایرن مونیخ!
  • رئال اسطوره مغضوب بایرن را به برنابئو دعوت کرد
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس