Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@14:39:36 GMT

خنیاگران مهر از عشق نواختند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۱۰۳۱

خنیاگران مهر از عشق نواختند

در دومین اجرای شب دوم اجراهای تالار وحدت در جشنواره موسیقی فجر، گروه خنیاگران مهر برای مخاطبان خود عاشقانه هایی از بهزاد عبدی را اجرا کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در دومین اجرای شب دوم اجراهای تالار وحدت در جشنواره موسیقی فجر، گروه خنیاگران مهر به سرپرستی بهزاد عبدی و خوانندگی نوید نوروزی، برای مخاطبان خود عاشقانه هایی از بهزاد عبدی را اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اجرا شامل قطعاتی نظیر عشق است، در جستجوی آرامش، ای عشق، سخن عشق، رسوای دل،طرحی نو،رقصان، پرواز، خاطرات رفتن، در محاصره، شوجبار، بیا تا گل برافشانیم و چند قطعه عاشقانه دیگر نظیر دیدی که رسوا شد دلم اثر مرحوم تجویدی بود.

کنسرت شب گذشته گروه خنیاگران مهر از رپرتواری تشکیل شده بود که قطعات آن برای سازهایی نظیر قانون، قیچک، کمانچه، تار، نی، عود، تارباس و رباب با همراهی ارکستر تصنیف شده بودند.

گروه موسیقی خنیاگران مهر در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ تشکیل شده است و تا کنون اجراهایی را با همراهی خوانندگانی نظیر محمد معتمدی و وحید تاج داشته است. این گروه در سال ۲۰۱۹ در فستیوال جهانی وومکس فنلاند اجرا داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر موسیقی تالار وحدت خنیاگران مهر گروه خنیاگران مهر بهزاد عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی
  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم