Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@05:18:49 GMT

ویلیان نمی‌خواهد از چلسی جدا شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۱۲۰۹

ویلیان نمی‌خواهد از چلسی جدا شود

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال چلسی به هیچ عنوان قصد ترک این تیم را ندارد. تاریخ انتشار: 04:30 - 27 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۵۳۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علی‌رغم شایعات فراوان، ویلیان وینگر برزیلی تیم فوتبال چلسی قصد ترک این تیم را ندارد و می‌خواهد به کارش در استمفوردبریج ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد فعلی ویلیان با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، اما این بازیکن طی توافقی که با مسئولان چلسی داشته قرار است قراردادش را برای ۳ فصل دیگر تمدید کند.

پیش از این گفته شده بود با توجه به انتقال حکیم زیاش از آژاکس به چلسی، ممکن است ویلیان تصمیم به ترک لندن بگیرد. با این حال، اما به نظر می‌رسد ویلیان تحت هیچ شرایطی حاضر به جدایی از چلسی نیست و او معتقد است می‌تواند جایگاه خود را در این تیم حفظ کند.

بیشتر بخوانید: دلیلی که انتقال ویلیان به یوونتوس را منتفی می‌کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چلسی ویلیان چلسی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی

صحبت های جو کول و ریو فردیناند در مورد بازیکنان چلسی را مشاهده می کنید.

دانلود (5.7MB)

دیگر خبرها