Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین تبیانیان، نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به ترتیب میعانات گازی، نفت سبک و نفت سنگین در رینگ بین المللی بورس انرژی عرضه خواهد شد، گفت: هر یک از این محصولات به میزان ۲ میلیون بشکه عرضه می‌شود. به عبارتی در مجموع در هفته جاری ۶ میلیون بشکه میعانات گازی، نفت سنگین و نفت سبک روانه رینگ بین المللی بورس انرژی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قانون الزامی برای عرضه نفت خام و میعانات گازی در یک روز خاص از ماه وجود ندارد، اما برای آنکه پایداری و امنیت عرضه را حفظ کنیم، هفته چهارم هر ماه میعانات گازی، نفت سبک و سنگین را روانه بورس انرژی می‌کنیم.

این مقام مسؤول گفت: تاکنون ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه نفت خام را از طریق رینگ بین المللی بورس انرژی به فروش رسانده‌ایم که همه این میزان در نیمه نخست سال جاری به فروش رفته است و تاکنون هیچ محموله میعانات گازی از این مجرا به فروش نرفته است.

تبیانیان برآیند شرایط فروش نفت و میعانات گازی در رینگ بین المللی بورس انرژی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در آبان ماه سال جاری تغییراتی را در قیمت گذاری و عرضه انجام دادیم و اگر در راستای ایجاد جذابیت فروش نیاز به اصلاحاتی باشد انجام می‌دهیم. به طور کلی مذاکرات و مراجعاتی که برای خرید نفت از بورس وجود دارد حاکی از اوضاع مثبت این روند در آینده است. البته ماهیت فروش و صادرت نفت خام نسبت به فرآورده‌های نفتی متفاوت است.

کد خبر 4853518 عرفانه تاجیکی

منبع: مهر

کلیدواژه: صادرات نفت فروش نفت عرضه نفت در بورس انرژی میعانات گازی ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت نفت بورس قیمت دلار نظام بانکی تولید نفت نفت خام وزارت جهاد کشاورزی عبدالناصر همتی مالیات قیمت یورو سازمان بورس و اوراق بهادار بازار سرمایه رینگ بین المللی بورس انرژی میعانات گازی میلیون بشکه نفت سبک نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) خبر داد.

این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر 6097308 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • رشد۵برابری معاملات بورس انرژی در اجرای طرح اصلاح نقدینگی صنعت برق
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • چطور یک کولر گازی مناسب انتخاب کنیم
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟